Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Autor Wiadomość
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Witam, odnalazłem takie normy, gdyby ktoś chciał w pdf to pisać do mnie na pw.

Mam problem ze zdjęciami, możliwe, że google usunęło możliwość wklejania linków bezpośrednich.
link do albumu:
https://goo.gl/photos/nYhw2AvfbQYHEGwd6

Kurek paliwa

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2016 21:31:25 przez Tomaszabc.)
28-11-2016 21:22:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 9 użytkowników postawiło piwo Tomaszabc za ten post.
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
bardzo przydatne materiały
28-11-2016 22:04:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
https://www.dropbox.com/s/qj2u21rv5g3hc2...t.rar?dl=0

Wrzucam link z normami, tu jest ich więcej
Jest norma od pompek, kierownic, obręczy itd
29-11-2016 00:27:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Tomaszabc za ten post.
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Czyżbyś na uczelni dokopał się do zasobów ebukowych?

Big Grin

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
29-11-2016 02:11:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Owszem Big Grin Politechnikowo Lubelskich Big Grin, wątpię żebym łamał tym prawa autorskie firmy która już nie istnieje.
Piszę pracę inżynierską, modeluję ramę w Catii, zmieniam mocowanie silnika w ramie motorynki żeby wyeliminować obcieranie karteru przez łańcuch i sprawdzam wytrzymałość w programie Abaqus.
Szukałem informacji i znalazłem te normy Tongue
Ogólnie to piszę teorię z angielskiej książki Motorcycle Handling and Chassis Design która w necie kosztuje od 1000 do 3000 euro za sztukę Big Grin. Nie stać mnie, nie ma w bibliotece więc udało mi się znaleźć w necie pdfa Big Grin
29-11-2016 10:24:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Jaki kierunek? Kto jest promotorem?

Idziesz potem na magisterkę?

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
29-11-2016 12:34:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Też studiowałeś na Pollub?

dr. Nieoczym jest promotorem. Kierunek Mechanika i Budowa Maszyn. Inżynierka jest pracą odtwórczą głównie więc taki sobie temat wybrałem. Pomierzę ramę, zamodeluję, policzę. Myślę, że najwięcej pracy będzie z teorią.

Planuję zakończyć edukację na inżynierze i iść do warsztatu samochodowego. Brzmi trochę słabo ale dziś dobry mechanik (a takim chcę być) ma wszędzie dobrze płatną, nie ciężką i ciekawą pracę z możliwością otwarcia własnego warsztatu kiedyś.

Z tego co mi wiadomo magisterka to w gruncie rzeczy powtórka tego co było tylko rozwinięcie czyli np. zamiast całek drugiego stopnia to trzeciego, zamiast rysować reduktor o zębach prostych to rysujemy reduktor o zębach skośnych. Na pewno jest też kilka ciekawych przedmiotów ale.... każda sroczka swój ogon chwali (i wybór). Z tego co obecnie widzę to na magisterkę idzie się bo nie wiadomo co robić po inżynierze z racji, że niewiele praktycznych rzeczy się dowiedzieliśmy ale jestem w tym poglądzie osamotniony, większość uważa, że horyzonty się rozszerzą.
Po magisterce kiedy ktoś kompletnie jest nieprzygotowany do życia i ma głowę nabitą informacjami to może pójść na doktora a po doktorze zostać na uczelni jako nauczyciel/wykładowca/pracownik naukowy/pan Heniu od ustawiania maszyny.

Ja już mam dość bezsensownych przedmiotów, przestarzałej wiedzy. Moje studia zakończyły się gdzieś na 5 semestrze, potem to już było przeciąganie.

Przykłady obecne- w poprzednim semestrze projektowałem proces produkcyjny mleka, w tym zamiast pracy w programie komputerowym abaqus (mamy tylko 9 godzin w semestrze czyli 3 zajęcia a 45 godzin wykładu z tego przedmiotu gdzie wykładowca nie wie już o czym ma mówić bo ile można razy tłumaczyć co to znaczy MES Big Grin ) uczymy się optymalizacji konstrukcji metodą graficzną z lat 60 Big Grin, projektowałem mieszadło do miodu i robiłem prezentacje na temat silosów do zboża i wałów mieszadeł.
Często problem z bezsensownymi przedmiotami wynika z tego, że są na uczelni katedry, wykładowcy którzy muszą coś robić a sami niewiele wiedzą o rzeczywistości i wciska się ich w plan zamiast zwiększenia ilości zajęć ciekawych i rozwijających.

Najważniejsze i najciekawsze przedmioty dla mnie (czasem też trudne): Inżynieria materiałowa (budowa atomu, sieci krystalicznej), Wytrzymałość materiałów, Mechanika, Spawalnictwo i odlewnictwo, Komputerowe wspomaganie projektowania.
29-11-2016 12:58:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #8
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Z bardziej idiotycznych rzeczy powiem że na magisterce (teraz robię) mamy WF.

Tak. W dodatku na zaocznych.

W dodatku w niedzielę wieczorem.

W dodatku po dwugodzinnym okienku.

I wymigać się nie da, jak ktoś przyniósł L4 to musi tam siedzieć. Dramat.

Robię tego magistra na złość Jurkowi, będzie przypał że taki ja ma taki stopień jak on i będzie się musiał chłop doktoryzować Big Grin

Aha. Ja pisałem inżynierkę o montowaniu wyciągarki w moim Uazie. Promotorem był dr Gardyński, ale broniłem się w katedrze PKM bo taki temat zbliżony do tego.

A Mario vel Borat zawsze na propsie.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
29-11-2016 13:23:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Tomaszabc Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Tomek
Skąd: Łuków
Pojazd: Romet Pony
Post: #9
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Standard, nawet jak masz złamaną nogę to powinieneś siedzieć i patrzeć się.

Borat na propsie, dlatego poszedłem do niego Big Grin

No te studia nie są takie złe ale jak już się je skończy Smile bo w trakcie to mnóstwo kuriozów się dzieje Big Grin
30-11-2016 13:41:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
lokomotion Offline
Nowy
*


Liczba postów: 2
Imię: Jakub
Skąd: Łomianki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #10
RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i
Wracając do tematu.
Ostatnio montowałem zamiennik oryginalnych podnóżków do Rometa Ogara 200 i te z netu były o 20% mniejsze.
Możliwe, że zamówiłem od jakiejś motorynki czy tam były takie same jak w ogarze?
05-01-2017 16:59:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 11:51:05
» Odpowiedzi: 291
» Wyświetleń: 35900
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Zbooy
Dzisiaj 01:43:08
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 820
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: RetroGrade
Wczoraj 21:23:45
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 484
Romet Pony
Ostatni post: grissley
Wczoraj 15:09:21
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 18551
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: romek
Wczoraj 11:57:17
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 11843
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:36:32
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2132
Kratka na lampe ogar 205
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:13:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 116
Własnej produkcji zapłon
Ostatni post: romek
30-11-2025 20:01:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 243
Tuning Dezamet 023
Ostatni post: romek
30-11-2025 19:59:35
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 458
Zamienię na pokrywę zapło...
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 16:08:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 171
Kupię ramę WSK 175.
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 15:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 647
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
30-11-2025 01:44:04
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1178
Ogar 200 - tuleje ustalaj...
Ostatni post: baczek007
29-11-2025 22:01:52
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 138
CDI Romet Pony M2 Motoryn...
Ostatni post: tramwajarz
29-11-2025 00:48:56
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 333
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: RetroGrade
28-11-2025 23:58:36
» Odpowiedzi: 111
» Wyświetleń: 251701

Reklama