Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Gaznik k60b
|
Autor |
Wiadomość |
AliveC4T
Jawowiec
Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
|
RE: Gaznik k60b
Ta śruba niżej, bliżej komory pływaka to regulacja mieszanki, ta wyżej to regulacja wolnych obrotów. Ja też nie miałem instrukcji, ale wystarczyło pomyśleć i popatrzeć. Gdy kręcimy tą wyżej to zmienia nam się szczelina pod przepustnicą więc musi to być regulacja wolnych obrotów, a skoro już wiemy do czego służy jedna to przy drugiej nie mamy za dużo do wyboru, więc musi to być regulacja mieszanki. Ta klapa to ssanie, chyba nie trzeba tłumaczyć do czego służy ssanie. Działa w taki sposób, że zamyka główny przelot i zmusza powietrze do przelotu przez kanał zasilający studnię w większej ilości, powodując zasysanie większej ilości paliwa i tworzenie bogatszej mieszanki. Ssanie w K60b jest półautomatyczne, to znaczy wyłącza się samo, po odkręceniu manetki do końca.
(08-06-2016 16:30:41)woodyguitary napisał(a): ja uwarzylem ze iglicy wcale nie ma. to normalne?[...]
Nie ma i nie może mieć, bo paliwo jest wydmuchiwane ze studni powietrzem dostarczanym przez kanał zasilania studni, widać go na dole króćca, od strony filtra powietrza. Jest to teoretycznie lepsze rozwiązanie niż rozpylanie za pomocą iglicy, ponieważ tworzy się mniej kropel, przez co mieszanka ma lepszą jakość i lepiej się spala. Ale teoria to połowa sukcesu, drugą połową jest jakość wykonania gaźnika czyli, a K60b z tego nie słynie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2016 16:40:04 przez AliveC4T.)
|
|
08-06-2016 16:34:40 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
08-06-2016 19:15:19 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
pawel_2540 (06-09-2016)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|