Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Całkowicie przestawiony zapłon
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Całkowicie przestawiony zapłon
Po pierwsze - jaki to silnik?
Jeśli 023 lub s38 to możliwe że przy składaniu zamieniłeś wały, i np. dałeś wał z s38 do 023 - wały te z pozoru są takie same jednak różnią się położeniem wypustu na klin magneta, przez to magneto po założeniu na klin jest w innym miejscu i platynki zaczynają się otwierać w innym momencie. Iskra pojawia się wtedy jedynie przy maksymalnym przekręceniu podstawki w lewo lub w prawo co uniemożliwia poprawne ustawienie zapłonu. A może podstawka nie ta?
A jak wał masz dedykowany do silnika to spróbuj po prostu od nowa ustawić zapłon, najpierw przerwę na platynkach na 0,3-0,4mm, następnie odkręć świecę, ustaw tłok w gmp, cofnij go o 3mm, i kręć podstawką aż przerywacz zacznie się otwierać. Wtedy dokręć i sprawdź czy chodzi. Nowe części mogą mieć odchyły od norm więc zapłon trzeba ustawiać od nowa, w zasadzie po remoncie silnika powinno się to robić zawsze tak samo jak regulację gaźnika.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
|
|
05-01-2020 16:28:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|