Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: tomangelo
Dzisiaj 13:13:29
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 480
Romet Czajka 1974R
Ostatni post: Jakiś_typ
Wczoraj 22:31:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
Nakleja west star
Ostatni post: tomangelo
Wczoraj 22:19:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 151
Kupię ramę do 2362 ew 237...
Ostatni post: Jogurt
Wczoraj 09:48:35
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Romet Chart czy MZ ETZ 50...
Ostatni post: ko_sa
Wczoraj 09:48:05
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 4425
Śmieszne i ciekawe linki,...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
25-09-2025 23:13:08
» Odpowiedzi: 1399
» Wyświetleń: 360157
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: komarek54
24-09-2025 18:01:43
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 481
Podnóżki kierowcy Ogar 20...
Ostatni post: Bob_Harley
23-09-2025 23:37:14
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 125
Ogar 205 –więcej mocy, ja...
Ostatni post: Trusek
23-09-2025 13:57:46
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 324
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: kawu26
22-09-2025 21:44:07
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 68781
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: wigryman
22-09-2025 16:24:50
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 8646
Witam cudownie zakręconyc...
Ostatni post: Piotrekdriver1
22-09-2025 06:48:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 211
Amal 16 Jawa50/Ogar200
Ostatni post: Bob_Harley
20-09-2025 23:27:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 243
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: grissley
19-09-2025 00:41:41
» Odpowiedzi: 50
» Wyświetleń: 3773
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: romek
17-09-2025 13:39:09
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 424

Reklama