Wpis -
Shoutbox - (Refresh)
» gabriel0 - 24-02-16:16 -- Tak teraz myślę, chyba że było kilka wersji karterów od kosiarki. :Mam 3 silniki i z żadnego zapłon nie pasuje.
» gabriel0 - 24-02-12:48 -- Zapłon też nie pasuje, za mała podstawa. Tylko impulsator sobie możesz przełożyć , cewkę, i ewentualnie przekuć rdzeń na zapłon chartowy.
» Patryko350 - 24-02-00:01 -- magneto nie pasuje z tego co mi wiadomo
» kacperszkudlarek - 23-02-22:51 -- Pasuje zapłon od kosiarki (tej na podzespołach charta) do takiego dezameta?
» Patryko350 - 23-02-17:04 -- co do nr wew to nie wiem dla mnie ciekawe
» Quake96 - 23-02-16:59 -- Numery wewnętrzne to inna sprawa.
» Patryko350 - 23-02-16:53 -- dwa mam z rozmontowanego ogara 200 z długą główką one są fajne nie przebarwiły się od smarów itp ale za to te młodsze już spękane przebarwione oraz kompletnie inne numery wew
» Patryko350 - 23-02-16:51 -- na strychu mam z 3 pary oraz jeden zmontowany co inna para to inne numery ma wewnątrz
» Quake96 - 23-02-16:50 -- Więc kto wie czy później jakość materiałów nie została obniżona. Wiadomo jak było w demoludach.
» Quake96 - 23-02-16:49 -- No i pamiętaj, że te silniki były tanie. Kupowaliśmy je za węgiel.
» Quake96 - 23-02-16:49 -- Niemniej jeśli chcesz się przy tym upierać, to przypominam, że 223 do Ogarów produkowano w momencie gdy Jawa przestała produkować swoje motorowery, więc silniki szły głównie na eksport.
» Quake96 - 23-02-16:48 -- Dla mnie to mit. Wszystkie szły z Czech, dawniej Czechosłowacji. U siebie nie spotkałem się z rażącymi różnicami a Ogarów, silników i części to miałem w pizdu i jeszcze więcej Tongue
» Patryko350 - 23-02-16:47 -- a te z początku są dużo lepszej jakości
» Patryko350 - 23-02-16:47 -- bo te ze środka produkcji i końca są podobnie stopowo co dezamet
» Patryko350 - 23-02-16:46 -- a powiedz też mi dlaczegosz tu silniki z początkowej serii ogara 200 są lepsze materiałowo niż te z końca lub środka produkcji
» Quake96 - 23-02-16:43 -- Sprowadzaliśmy 223 bo było zapotrzebowanie na mocny silnik do dwuosobowego motoroweru, a Dezamet nie chciał robić już 019. 223 też sprowadzaliśmy w ilości bodaj 10 000 sztuk rocznie, co nie zaspokoiło potrzeb po zakończeniu produkcji WSKi, temu powstał 205 z 023.
» kacperszkudlarek - 23-02-16:05 -- No tak
» Patryko350 - 23-02-16:04 -- dezamet też ale jak by dezamet był dobry to byśmy 223 nie sprowadzali
» Patryko350 - 23-02-16:04 -- jawa fajny silnik
» kacperszkudlarek - 23-02-16:01 -- W sprawie jaw się nie wypowiem bo nie nigdy nie miałem
» kacperszkudlarek - 23-02-16:01 -- Ja mam 3 dezamety i jakoś się żyje
» kacperszkudlarek - 23-02-16:00 -- Silnik silnikowi nie równy. Tyle powiem
» Patryko350 - 22-02-20:25 -- o matko swój chłop jawieciarz
» Quake96 - 22-02-14:44 -- Trzeba być naprawdę anty-zdolnym żeby nie potrafić tak silnika wyregulować. Albo jeździć na PRLowskich świecach. Ludzie, 2020 rok, dalej te same problemy xD
» Quake96 - 22-02-14:43 -- A jaki masz z tym problem? Żaden Ogar którego regulowałem nie ma z tym problemu.
» raterro - 22-02-13:00 -- ale znajdźcie mi patent na odpalanie z kopnika na ciepłym XD
» raterro - 22-02-13:00 -- javka fajna
» Quake96 - 22-02-01:01 -- Dobre, dobre, muszę powtórzyć ten dowcip kolegom w robocie best
» gabriel0 - 21-02-23:28 -- Jawa lepsza w psuciu się, to napewno.
» Quake96 - 21-02-19:48 -- Dezamet? xD
» Patryko350 - 17-02-23:07 -- jawa lepszo
» gabriel0 - 17-02-22:55 -- No, słucham.
» Patryko350 - 17-02-22:43 -- jo ci dom jawa gówno
» Jakubek205 - 17-02-20:25 -- Jedni mówią że dezamet to gówno a drudzy że jafka to gówno :V
» gabriel0 - 17-02-18:13 -- Tak jest. Jawa gówno.
» Tomasso94 - 17-02-15:43 -- Uwaga uwaga zmiany w esemeskach na forum! https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=50087
» Patryko350 - 17-02-02:56 -- kołach 17 sm szerokich
» Patryko350 - 17-02-02:56 -- jednak gdzieś w głowie siedzi taki simson na mtxie 130
» Patryko350 - 17-02-02:52 -- co to za filozowfia zrobić nowe przeciwwagi do 223
» Patryko350 - 17-02-02:52 -- ale jakiś big bore by się przydał wał z większym skokiem