Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? (/showthread.php?tid=55419)



silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - Tibia74 - Wczoraj 18:47:08

Witam, Nie moge dojsc dlaczego na jednym gazniku silnik chodzi a na drugim nie ,sa to zwykle zamienniki. Dysze, przepustnica, pokrywa i plywak, wszystko podmienialem probojac rozchulac go na drugim gazniku ale nie da rady, odpala nie trzyma obrotow i gasnie a potem nie idzie zapalic. Jakby problem z samym golym gaznikiem ale jaki?

Myslalem nad tym od kilku lat Big Grin ale ostatnio zaczelem dlubac i chcialbym sie dowiedziec czemu tak sie dzieje. Gazniki elegancko umyte i wyczyszczone.


RE: silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - romek - Wczoraj 19:35:05

Być może w kanaliku jest jakaś niedoróbka produkcyjna, to się zdarza często.


RE: silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - Tibia74 - Wczoraj 21:51:37

(Wczoraj 19:35:05)romek napisał(a):  Być może w kanaliku jest jakaś niedoróbka produkcyjna, to się zdarza często.

dziwne bo z tego co kojarze silnik na nim kiedys chodzil


RE: silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - Bob_Harley - Wczoraj 22:59:02

Te Jikovy to jest jedna wielka loteria. Miałem co najmniej 4 różne i na każdym było różnie - na oryginalnym czechosłowackim odpalał pięknie zimny, ciepły zawsze od kopa, jeżdziło sie też nieźle. Potem zaczął już odwalać bo przepustnica miała taki luz że rzegotało jakby pierścienie miały wypaść z cylindra. Potem był drugi chiński w miare nieźle wykonany ale musiałem ustawić iglice na najwyższym poziomie (max dawka paliwa) bo była ciut za gruba iglica i się zacinała razem z przepustnicą po odpuszczeniu gazu, ale Ogar szedł na tym gaźniku jak przecinak. Potem kupiłem Duellsa (niby taki dobry), który dosłownie po 10km dostał luzu na przepustnicy i już sie nie jeździło tak dobrze. Teraz ostatnio zakupiłem jeden z najdroższych noname'ów chińskich i się jeździło na nim w porządku przez jakies 5tys km. Ale obecnie zamontowałem PZ19 znany z chińskich pierdziawek typu Ogar 202 czy tam jakies inne Bartony i jestem pod dużym wrażeniem jak dobry jest ten gaźnik - dobrze sie go czyści, fajnie ustawia, obecnie jestem jeszcze w fazie testów i dobierania dysz, bo ciągle świeca jest troche za jasna. Ale ogółem to polecam montować jakiś cywilizowany gaźnik, choćby trzeba było króciec przerabiać, bo te Jikovy niby działają itd. ale ile paliwa poleci na glebe to by jeszcze z 50km na tym zrobił co wykapie xD


RE: silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - Maka_91 - Dzisiaj 13:26:01

Jeden jest sprawny a drugi nie.


silnik 223, Dlaczego na jednym gazniku chodzi a na drugim nie ? - łogór 200 - Dzisiaj 18:43:00

(Dzisiaj 13:26:01)Maka_91 napisał(a):  Jeden jest sprawny a drugi nie.


Niesamowite odkrycie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk