Ile by jechał chart z zębatką jawki lub ogara 200?
Więcej zębów, większa prędkość.
gówno prawda. zależy jaka zębatka, jak tylna to im więcej zębów tym mniejsza prędkość, a jak z przodu to więcej zębów = większa prędkość jak mówi Artur, tymczasem gdy założysz zębatkę z ogara 200 do chara do tyłu to będizesz jeździł na trójce jak przy standardowej zębatce na jedynce
Wissnerze, dzięki za sprostowanie. Miałem na myśli zębatkę przy silniku.
Ale pamiętaj, że coś kosztem czegoś. Dasz za dużą prędkość to będzie się ciężko rozpędzał.
w takim razie zwracam honor
przepraszam, zapomniałem dodać że tylnia
to nie wiecie może ile pojedzie? Czy to 50km/h wyciągnie?
jak założysz tylną zębatkę z ogara 200 do charta to może wyciągniesz te 30km/h
mateusz5625 50 to wyciaga chart na seryjnych zębatkach... ze 35 to bedzie miało szanse pojechać. Ale za to jakie zrywne bedzie
hehe, z trójki pewnie nawet ruszysz, ale jechać będziesz raczej nie szybciej jak rower
załatw do przodu większa a do tyłu mniejsza to pojedziesz szybciej.Ewentualnie na prżód tylko daj większa inaczej nie ma szans na ,,prędkość"
Weźcie pod uwage ,że większa zebatka wcale nie musi oznaczać większej prędkości...
(02-12-2012 19:58:32)naveintre napisał(a): [ -> ]Weźcie pod uwage ,że większa zebatka wcale nie musi oznaczać większej prędkości...
jak masz większą z przodu albo mniejszą z tyłu to prędkość rośnie zawsze, a spada moc.
Tak to już jest na tym świecie
Bezsens dawać 55. Daj 44z i będzie OK
Cytat:jak masz większą z przodu albo mniejszą z tyłu to prędkość rośnie zawsze, a spada moc.
Tak to już jest na tym świecie
Serio? Ty miszczu to jak ja sobie do MZ walne na przód tak gdzieś zębatke 60z to bede po 250 km/h latał! Dzięki za oświecenie. A ja głupi sądziłem ,ze są opory toczenia i powietrza...