02-12-2012, 20:40:49
W komarze z silnikiem 023 sie kiedyś zębatkami bawiłem. Najlepiej jeździł na 41z z tyłu, założyłem 38z to v-max nie wzrósł wcale albo minimalnie i motor stracił dynamike .
(02-12-2012 20:37:59)naveintre napisał(a): [ -> ]Cytat:jak masz większą z przodu albo mniejszą z tyłu to prędkość rośnie zawsze, a spada moc.Serio? Ty[undefined=undefined] miszczu[/undefined] to jak ja sobie do MZ walne na przód tak gdzieś zębatke 60z to bede po 250 km/h latał! Dzięki za oświecenie. A ja głupi sądziłem ,ze są opory toczenia i powietrza...
Tak to już jest na tym świecie
Cytat:jak masz większą z przodu albo mniejszą z tyłu to prędkość rośnie zawsze,Nie masz racji. i nie chodzi mi tu o samo ruszanie bo nawet na bardzo duzej zębatce(oczywiscie w granicach rozsądku) ruszył byś i jakoś byś na pierwszych biegach jechał tylko ,że doszedłbyś do pewnej granicy gdzie opory toczenia i opory powietrza są tak duze ,ze silnik nie byłby w stanie ich przezwyciężyć. Efektem było by to ,ze miałbyś jeszcze mniejszy v-max jak na mniejszej zębatce bo silnik najzwyczajniej nie bedzie miał siły jechac. Więc zmina zębatek nie powoduje ZAWSZE przyrostu prędkosci maksymalnej.
(02-12-2012 21:03:59)naveintre napisał(a): [ -> ]"miszczu" miało odzwierciedlać twoją ułomność. PiszącCytat:jak masz większą z przodu albo mniejszą z tyłu to prędkość rośnie zawsze,Nie masz racji. i nie chodzi mi tu o samo ruszanie bo nawet na bardzo duzej zębatce(oczywiscie w granicach rozsądku) ruszył byś i jakoś byś na pierwszych biegach jechał tylko ,że doszedłbyś do pewnej granicy gdzie opory toczenia i opory powietrza są tak duze ,ze silnik nie byłby w stanie ich przezwyciężyć. Efektem było by to ,ze miałbyś jeszcze mniejszy v-max jak na mniejszej zębatce bo silnik najzwyczajniej nie bedzie miał siły jechac. Więc zmina zębatek nie powoduje ZAWSZE przyrostu prędkosci maksymalnej.
(02-12-2012 19:30:54)naveintre napisał(a): [ -> ]mateusz5625 50 to wyciaga chart na seryjnych zębatkach... ze 35 to bedzie miało szanse pojechać. Ale za to jakie zrywne bedzie