Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik 027
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
co można poprawić w silniku 027.
Chodzi mi o tuning tłoka, głowicy itp.
Chciałbym zyskać trochę na mocy i prędkości.
Z nagaru go oczysć.
dzisiaj czyściłemBig Grin
z nagaru zostało wyczyszczone kolanko wydechowe, wypolerowana głowica i tłok, wyregulowałem zapłon, także na razie chart to 100% oryginał we wszystkich kwestiach.
Splanuj głowicę o max 1mm, bo będzie niezdrowo dla silnika z tym tłokiem, tłok odchudź jakimś kamieniem, denko wypoleruj, zmień pierścienie, w cylindrze daj z każdej strony szerzej o 2mm okno wydechowe skoro i tak będzie ściągnięty, wyżej o 2mm, zapłon trochę do przodu, tak minimalnie, i będzie hulał Tongue
hmm co do tłoka to bym wymienił na jakiś inny.
wissner jaki tłok byś polecił?
Można tam wsadzić jakikolwiek cylinder od simsona może być 50,60 albo jak potrzebujesz dużo mocy to 70 (Żywotność silnika spada). Dorobić kanały w oryginalnym.
nie! Ja nie chcę zmieniać cylindra na simsonowski , cylinder ma być chartowski;D
No jeżeli nie chczesz zmieniać cylindra to zadnej mocy nie osiągniesz.
oo zdziwiłbyś się co z oryginału można wyciągnąć.
Jeżeli nie chczesz zmieniać cylindra to do zrób dodatkowe kanały płuczące.
hmm to już mam załatwione, także...
Nic więcej z oryginalnego nie zrobisz albo więlszy cylek albo nic.
szlif cylindra, kanały, i to co napisał wissner.
Można dorzucić inny gaźnik, membranę, tłok inny, zmienienie pojemności komory spalania, polerka kanałów.
To tyle co ja wiem.
Założyłem ten wątek żeby dowiedzieć się czegoś więcej.
I jeszcze tłok z titanica i potem lament ,ze sie silnik po 1k km rozpadł...
o taki tuning to aż mi nie chodzi, ja chcę po prostu delikatnie go przyspieszyć, nie robić wyścigówki, no ale żeby jechał te 80km/h
Stron: 1 2 3
Przekierowanie