Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik 027
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
No a żeby z charcika wydusić 80k/h musisz zrobić naprawde spory tuning. 80km/h to dla obecnych 2t naprawde spore osiągnięcia (bajki z pierdzikami 50cc latajacymi po ponad 100 sobie na półkę odłóżcie). Po mniej wiecej tyle lataja te wszystkie derbi z AM6. Same kanały i plan głowicy do tego ci nie wsytarczą. Chart seryjny jedzie po 55 w porywach do 60km/h więc chcesz z niego wydusić o 25km/h wiecej a to już bardzo dużo.
no dobra z tymi 80 km/h przesadziłem, ale zobaczymy jak charcik będzie się spisywał z dodatkowymi kanałami i większą zębatką (16z bodajże) z przodu.
do tyłu daj od ogara 205 to ci pójdzie prawie 80km/h, ale przyśpieszenie katastrofalneBig Grin
tak to nieBig Grin
Cytat:do tyłu daj od ogara 205 to ci pójdzie prawie 80km/h
kolejny... A jak da zębatke o średnicy 1m to pojedzie mu 150km/h?
(02-12-2012 21:08:29)naveintre napisał(a): [ -> ]
Cytat:do tyłu daj od ogara 205 to ci pójdzie prawie 80km/h
kolejny... A jak da zębatke o średnicy 1m to pojedzie mu 150km/h?

ja żartuje wiem że to nie możliwe, ja mam w ogarze silnik charta i z przodu 14z a z tyłu 35z, z górki jak nie było wiatru jechałem 77km/h

tylko że ogar jest lżejszy i ja nie waże za dużo, a tak w ogule to nie jedzie dobrze na prostymBig Grin
Od motorynki załoz ta zebatke na probe i zobaczysz :F
Nie wiem czy to dobry pomysł przerabiać ten silnik żeby te 80km/h jechał. Ale tak to można szlif cyla zrobić na to 55cm3. Kanały dorobić. Można też jakiś wydech strojony.
(02-12-2012 21:20:59)chart21050 napisał(a): [ -> ]Nie wiem czy to dobry pomysł przerabiać ten silnik żeby te 80km/h jechał. Ale tak to można szlif cyla zrobić na to 55cm3. Kanały dorobić. Można też jakiś wydech strojony.

z wydechem nic nie kombinować!!!
Wygląd ma zostać oryginalny (uzasadnienie w sygnaturce)
jak mówicie o zębatkach tylnych czy liczba otworów i odstęp między nimi jest taki sam jak w np ogarze czy komarze?
Chart najbardziej został pogardzony małymi kanałami w tulei, przekrojem gaźnika i stopniem sprężania zwróć na to uwagę a spokojnie odblokujesz nawet 2 kuce.
(03-12-2012 15:48:52)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Chart najbardziej został pogardzony małymi kanałami w tulei, przekrojem gaźnika i stopniem sprężania zwróć na to uwagę a spokojnie odblokujesz nawet 2 kuce.


stachu, tyle że jest ten problem że chart ma ponad te 2 "kuce"

moje plany:

założyć cylinder 60ccm z dorobionymi kanałami (cylek mam od dawid5166),
tłok, hmm tłok.
No i tu mam do was pytanie. Czy ten tłok byłby dobry?

http://moto.allegro.pl/tlok-husqvarna-40...70682.html

lepiej jak jest 1 pierścień czy 2?

to samo pytanie kieruję odnośnie gaźnika.Czy ten

http://moto.allegro.pl/gaznik-fi-21-dell...21651.html

będzie dobry?

plan głowicy o 1mm jak doradził wissner (chociaż jak będę miał płaski tłok, to mogę sobie na więcej pozwolić), większa zębatka z przodu (16z )

to na razie tyle.

odpowiedzcie czy ten tłok z HUSQVARNY i gaźnik fi21 Dellorto będzie dobry.
jak na 60cm brał bym jakiś 19 mm,spokojnie by wystarczył,tłok nie wiem,od simsona nie podpasujesz?
przypasowałbym, ale to waga tłoka też się liczy:F
HUSQVARNA to przecież też 2t, także nie powinno robić problemów prawda?
ale może odległość sworznia od denka tłoka może być inna niż charcie,ja bym sie nie bawił na słowo honoru,wiele osób ma tłoki z simsona,ja miałem dać od simsona swalbe ,tam tylko lekko musisz nóżki spiłować
Stron: 1 2 3
Przekierowanie