Witam.dowiedziałem się od niedawna o zapłonie bateryjnym i wiem że do tego jest potrzebna cewka
Bodaj
Że od ogara200 po
SIadam tak
Ą cewke ale 8 V a chyba niema aku na 8V ? dziękuje z góry
Nie z Ogara, tylko musiał byś przełożyć całą instalacje z Charta. Droga impreza, i szkoda kasy według mnie
Tomek, ale w Charcie nie masz zapłonu bateryjnego jakby co...
ale chyba to się nie opłaca?
Jakbyś porządnie zrobił, to tak, ale części są drogie. Jest kilka stron poświęconych przerabianiu rometów na zapon bateryjny...
Google'a spytaj!
musisz mieć aku, prostownik i parę innych rzeczy ,nie opłaca się. A co ci się nie podoba w oryginalnym zapłonie ?
Skoro masz moduł, to masz tzw zapłon bateryjny
mi chodziło o coś innego, na necie kilku typów "bateryjny zapłon " nazywali instalację w której prąd do zapłonu, przechodził przez akumulator
jak mam moduł to mam elektroniczny zapłon
Tomek, Leszek ma racje
Kolega chciał zrobić zapłon bateryjny, czyli prąd potrzebny na zapłon przechodzi przez akumulator, to coś innego niż zapłon elektroniczny
który posiadam ja ( Tomek , nie kłóć się
) i który pomimo iż zawiera w instalacji moduł, prąd w nim płynie prosto z iskrownika
PS. Mati, dzięki za poparcie, dzisiaj na skype kłóciłem się z obydwoma Tornado i Tomkiem
słyszałem że jest lepsza iskra
(12-06-2011 10:41:37)motorynka napisał(a): [ -> ]słyszałem że jest lepsza iskra
czyli jaka? mocniejsza czy tak jak w przypadku Charta cały czas ?
Od kiedy w Charcie jest iskra cały czas? To by nie miało prawa działać. Zresztą pomyśl - po coś w Charcie jest opcja regulacji wyprzedzenia zapłonu.