Mińsk trochę zaniedbany,felgi okropne i kierownica.Czeka Cie dużo pracy.
Ps Silnik odpala???
To moze Ja sie pierwszy wypowiem
Super Minsk od zawsze mi sie one podobaly Widze ze przebieg 21318 km calkiem duzo Zrob go ladnie Powodzenia
k:
To nie jest typ 400A tylko 400 , a przynajmniej silnik jest od 400
A to różnie było bo w romecie to burdel był i pomieszane wyposażenie bywało. Silnik jest przede wszystkim inny starszego typu.
Tak właściwie 400 / 400A to jakieś durnowate oznaczenie w Polsce nadane. Różnić sie powinny teoretycznie silnikiem , tylną lampą i kierunkami ale to jak wspominałem różnie bywało, no i oba miały posraną instalacje made in poland która powodowała ciągłe awarie modułu i ładowania. Najlepsze to klasyczne radzieckie / białoruskie 3.112
Fajny
tak z ciekawosci spytam ile to ma pojemonści ??
To ma 124cm3 pojemności, moc ok 11km / 5500 obr, moment ok 11 Nm / 5200 obr, 4 biegi, zapłon elektroniczny, gaźnik 24mm . Ktoś by chciał coś jeszcze wiedzieć o tych sprzętach ? Znam je na wylot, miałem 2 szt
(22-11-2012 20:48:00)adrian00102 napisał(a): [ -> ]Fajny tak z ciekawosci spytam ile to ma pojemonści ??
125ccm/3
one są piękne twój też jest piękny, ale musisz tą piękność odkryć .
No jest pracy a pracy ale jest zarejestrowany to dużo .
Nie no pracy masz duużo ale dla chcącego nic trudnego
(22-11-2012 21:36:40)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Kurde kierunki z charta
Oryginalne wyposażenie. Pierwsze 400 z roku 88 miały radzieckie , potem też mogły występować ale raczej większość miało te co w Charcie , tak samo tylną lampę. Stacyjka i zamek pokrywy bocznej od Charta to standard w nich