22-11-2012, 22:11:47
Stron: 1 2
22-11-2012, 22:13:20
Typ modułu zależy od napięcia iskrownika (7 lub 14V) a nie od obecności akumulatora . Wszystkie Minski bodajże po 85r mają zapłony 14V 65W a potem niektóre 14V 90W
22-11-2012, 22:28:14
fajny powodzenia
22-11-2012, 23:21:37
22-11-2012, 23:24:14
Tej no, nie krzycz!
Jak bateryjny, to teoretycznie powinien lepiej odpalać Jest tak rzeczywiście?
Jak bateryjny, to teoretycznie powinien lepiej odpalać Jest tak rzeczywiście?
22-11-2012, 23:30:04
Powiem wam, że na ten moduł nie ma co narzekać. Zapłon jest taki sam jak w mojej "Radzieckiej Maszynie". Zapala od kopa jeśli jest dobrze przelany.
22-11-2012, 23:32:18
A nasze tradycyjne rometowskie zapłony jak mają się do takich bateryjnych?
Co do pojazdu z tematu - fajna maszyna, w sumie to nie wymaga jakiegoś dużego nakładu pracy
Co do pojazdu z tematu - fajna maszyna, w sumie to nie wymaga jakiegoś dużego nakładu pracy
23-11-2012, 00:05:27
Żaden Minsk nie miał zapłonu bateryjnego. Akumulator w Minsku to polski wynalazek żeby spełnić przepisy- wymagane były światła pozycyjne które co oczywiste musiały być zasilane ze źródła prądu dającego napięcie na zgaszonym silniku, stąd zastosowanie akumulatora .
Miałem 2 szt i oba pracowały bez akumulatora bez zarzutu, jak nie ma aku nie działa sygnał dźwiękowy, kierunki i kontrolka biegu neutralnego
Czyli masz coś po*erdolone w instalacji . Każdy kto ma / miał Minska powie Ci że iskra jest bez aku, radzieckie wersje mają taki sam zapłon jak 400 / 400A i akumulatora nie mają
Miałem 2 szt i oba pracowały bez akumulatora bez zarzutu, jak nie ma aku nie działa sygnał dźwiękowy, kierunki i kontrolka biegu neutralnego
(22-11-2012 23:21:37)janosikmz19822 napisał(a): [ -> ]ISKRA JEST JAK SIĘ PODŁĄCZY AKUMULATOR
Czyli masz coś po*erdolone w instalacji . Każdy kto ma / miał Minska powie Ci że iskra jest bez aku, radzieckie wersje mają taki sam zapłon jak 400 / 400A i akumulatora nie mają
23-11-2012, 14:26:54
(23-11-2012 00:05:27)Irek napisał(a): [ -> ]Żaden Minsk nie miał zapłonu bateryjnego. Akumulator w Minsku to polski wynalazek żeby spełnić przepisy- wymagane były światła pozycyjne które co oczywiste musiały być zasilane ze źródła prądu dającego napięcie na zgaszonym silniku, stąd zastosowanie akumulatora .Szczerze nie znam się na miskach ten jest pierwszy ja nabiorę wiedzy wtedy się będę wypowiadał
Miałem 2 szt i oba pracowały bez akumulatora bez zarzutu, jak nie ma aku nie działa sygnał dźwiękowy, kierunki i kontrolka biegu neutralnego
(22-11-2012 23:21:37)janosikmz19822 napisał(a): [ -> ]ISKRA JEST JAK SIĘ PODŁĄCZY AKUMULATOR
Czyli masz coś po*erdolone w instalacji . Każdy kto ma / miał Minska powie Ci że iskra jest bez aku, radzieckie wersje mają taki sam zapłon jak 400 / 400A i akumulatora nie mają
03-12-2017, 22:52:05
(22-11-2012 20:50:37)Irek napisał(a): [ -> ]To ma 124cm3 pojemności, moc ok 11km / 5500 obr, moment ok 11 Nm / 5200 obr, 4 biegi, zapłon elektroniczny, gaźnik 24mm . Ktoś by chciał coś jeszcze wiedzieć o tych sprzętach ? Znam je na wylot, miałem 2 szt
03-12-2017, 23:50:37
Stron: 1 2