Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Mińsk 125 typ 400 a
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Na jakim jest module zapłonowym ten Mińsk ? Moduł z akumulatorem czy bez ?
Zapłon starego czy nowego typu ?
Typ modułu zależy od napięcia iskrownika (7 lub 14V) a nie od obecności akumulatora . Wszystkie Minski bodajże po 85r mają zapłony 14V 65W a potem niektóre 14V 90W
fajny powodzenia
(22-11-2012 21:36:40)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Kurde kierunki z charta

Oryginalnie takie montowali Shy
(22-11-2012 22:11:47)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Na jakim jest module zapłonowym ten Mińsk ? Moduł z akumulatorem czy bez ?
Zapłon starego czy nowego typu ?

ISKRA JEST JAK SIĘ PODŁĄCZY AKUMULATOR
Tej no, nie krzycz!
Jak bateryjny, to teoretycznie powinien lepiej odpalać :F Jest tak rzeczywiście?
Powiem wam, że na ten moduł nie ma co narzekać. Zapłon jest taki sam jak w mojej "Radzieckiej Maszynie". Zapala od kopa jeśli jest dobrze przelany.
A nasze tradycyjne rometowskie zapłony jak mają się do takich bateryjnych?
Co do pojazdu z tematu - fajna maszyna, w sumie to nie wymaga jakiegoś dużego nakładu pracy Wink
Żaden Minsk nie miał zapłonu bateryjnego. Akumulator w Minsku to polski wynalazek żeby spełnić przepisy- wymagane były światła pozycyjne które co oczywiste musiały być zasilane ze źródła prądu dającego napięcie na zgaszonym silniku, stąd zastosowanie akumulatora .
Miałem 2 szt i oba pracowały bez akumulatora bez zarzutu, jak nie ma aku nie działa sygnał dźwiękowy, kierunki i kontrolka biegu neutralnego
(22-11-2012 23:21:37)janosikmz19822 napisał(a): [ -> ]ISKRA JEST JAK SIĘ PODŁĄCZY AKUMULATOR

Czyli masz coś po*erdolone w instalacji . Każdy kto ma / miał Minska powie Ci że iskra jest bez aku, radzieckie wersje mają taki sam zapłon jak 400 / 400A i akumulatora nie mają
(23-11-2012 00:05:27)Irek napisał(a): [ -> ]Żaden Minsk nie miał zapłonu bateryjnego. Akumulator w Minsku to polski wynalazek żeby spełnić przepisy- wymagane były światła pozycyjne które co oczywiste musiały być zasilane ze źródła prądu dającego napięcie na zgaszonym silniku, stąd zastosowanie akumulatora .
Miałem 2 szt i oba pracowały bez akumulatora bez zarzutu, jak nie ma aku nie działa sygnał dźwiękowy, kierunki i kontrolka biegu neutralnego
(22-11-2012 23:21:37)janosikmz19822 napisał(a): [ -> ]ISKRA JEST JAK SIĘ PODŁĄCZY AKUMULATOR

Czyli masz coś po*erdolone w instalacji . Każdy kto ma / miał Minska powie Ci że iskra jest bez aku, radzieckie wersje mają taki sam zapłon jak 400 / 400A i akumulatora nie mają
Szczerze nie znam się na miskach ten jest pierwszy ja nabiorę wiedzy wtedy się będę wypowiadał Shy
(22-11-2012 20:50:37)Irek napisał(a): [ -> ]To ma 124cm3 pojemności, moc ok 11km / 5500 obr, moment ok 11 Nm / 5200 obr, 4 biegi, zapłon elektroniczny, gaźnik 24mm . Ktoś by chciał coś jeszcze wiedzieć o tych sprzętach ? Znam je na wylot, miałem 2 szt
Stron: 1 2
Przekierowanie