Witam kupiłem Wczoraj Charta, Pare fotek:
[
attachment=1760]
[
attachment=1759]
[
attachment=1761]
[
attachment=1762]
[
attachment=1763]
Problemy zaczeły się z tym że gdy przyjechałem do gościa on nie potrafił odpalić charta, ponieważ tak pomotał elektrykę żę sam się pogubił, cena jaką chciał to 500 zł utargowałem za 300 z papierami
Dzisiaj Siadłem przy charcie i według schematu elektryki podłączyłem moduł po czym silnik bez problemu odpalił,
Mianowicie problem jest w tym iż elektryka jest pocięta w mak, kable pomotane itd, wiem zę orginalnie chart ma akumulator 6v 10ah ale ja nie chce dawać akumulatora tylko po prostu podłączyć wszystko od prądnicy, czy można tak ? Prosił bym o jakieś schematy podłączenia
z góry dzięki
Można ale dużo roboty będzie. Z tego co wiem z akumulatora jest zasilane tylne światło., kierunki i klakson. Możliwe, że jak podłączysz tylne światło bez akumulatora to będzie palić żarówki. Więc lepiej to zrobić raz a porządnie razem z akumulatorem.
no tak ale mój chart nie posiada regulatora napięcia przez co ładowanie będzie bardziej ryzykowne
chart21050 a może masz jakiś prosty schemat jak podłączyć akumulator ?
ok dzięki
Z tego co widzę bardzo ciężko z kupnem czesci do charta, ;/ nie mogę znaleść przerywacza,stacyjki i regulatora napięcia
Na forum ktoś sprzedaje charta na części sam od niego bagażnik brałem. Poszukaj.
Chart nie ma regulatora napięcia - jest tylko mostek prostowniczy, a taki kupisz np. na Allegro. Ze stacyjką rzeczywiście ciężej, ale dość często pojawia się na aukcjach i różnych ogłoszeniach na forach. Przerywacz widziałem w sklepach internetowych z częściami do motocykli i motorowerów. Co do zasilania lampy z iskrownika to czytałem o możliwości podłączenia jej do jednej z cewek ładowania (nawet był schemat) ale nie wydaje mi się, by miało to działać również przy kierunkowskazach (wahania napięcia przy różnych obrotach). Najlepiej zainwestować w akumulator (ok 70zł).
Znaleść i kupić nie będzie jeszcze tak źle ale najbardziej obawiam się, że nie dam rady tego wszystkiego podłączyć, Myślałem nad Kupnem akumulatora ale 12v np 9 Ah i od niego ciągnąć prąd na kierunki,klakson itp
oczywiście wiem że muszę wówczas zmienić żarówki, Taki akumulator przy przeciętnej jeździe dziennej ok 1 godz powinien trzymać ok 2 tygodni może nawet i więcej
Jak mówiecie opłacało mi się kupić charta za 300 zł?, jedyne wady to brak przeglądu,stacyjki,mostka,regulatora napięcia,akumulatora i z pociętymi kablami ?
Ja mam tak zrobione że przednie i tylne może świecić bez akumulatora. Jednak nic po za tym nie działa. Myślę że jest tak dzięki mostkowi grertza
Szkoda ze Chart nie ma orginalnego koloru lekieru.Ale i tak jest fajny
w sumie troche szkoda że charty maja napranej elektryki jak w kiblu xD
Dzisiaj Założyłem gaźnik z ogarka i moim zdaniem ten gaźnik daje lepsze rezultaty
Silnik pali od kopa, ładnie wchodzi w obroty, a i też v-max nie jest źle ok 65 km/h
Może poprostu miałeś tamten gaźnik zużyty. Witaj w klubie też jak swojego kupiłem to miałem przedni błotnik od dołu połamany. W charcie o tyle jest dobrze że możesz 1 cewkę od ładowania albo 2. Cewki są bezmasowe!! Na schemacie tego nie widziałem i myślałem że są spalone...
Tu masz porządny schemat.
Zdjęcia
Kupujesz trochę linki,przewodu najlepiej w różnych kolorach ,konektorki-łączniki,izolację termokurczliwą i spokojnie dasz radę.Najlepiej bez kombinacji tak jak jest w oryginale.