31-10-2012, 21:10:17
Stron: 1 2
31-10-2012, 21:14:12
Czarne były w późniejszej produkcji Chartów. Amelinowe od początku produkcji
31-10-2012, 21:18:00
Aha. Dzieki
01-11-2012, 00:09:56
To wszystko zależy od generacji silnika. Były 3 generacje silników. Różnice nie były wielkie, ale właśnie jedną z nich są czarne dekle. Inne różnice napiszę chętnemu
01-11-2012, 10:38:06
Napisz mi na PW. te różnice bo ciekawy jestem.
01-11-2012, 12:54:29
Ja też bym poprosił bo jestę ciekaw
01-11-2012, 14:16:45
Ja też jestem ciekaw
01-11-2012, 14:19:02
I generacja silników to zwykłe dekle, stała płetwa licznika i gaźnik 14 MC (są legendy, ale nie potwierdzone, że pierwsze wersje silników czyli kilkadziesiąt sztuk miało inne przełożenie 3 biegu i były za szybkie ) kosa biegów była na zawleczkę a nie seger (na zawleczkę to było lepsze rozwiązanie)
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)
Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III
Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)
Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III
Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką
01-11-2012, 14:24:08
sam jestem ciekawy bo tez widziałem t-1 z czarna klapa to ma jakieś znaczenie ??
01-11-2012, 14:53:02
Co do tego T-1 to sądze że był pomalowany
01-11-2012, 15:26:15
Żaden 023 ani 019 nie miały czarnych dekli. Jedynie różnice były w napisach na pokrywach i prostym kopniaku
01-11-2012, 15:27:07
aha może i tak xd
01-11-2012, 15:47:50
No to mój jest z 1 generacji. Rok 1989r.
01-11-2012, 15:47:56
(01-11-2012 15:26:15)Błażej napisał(a): [ -> ]Żaden 023 ani 019 nie miały czarnych dekli. Jedynie różnice były w napisach na pokrywach i prostym kopniaku
A ja chyba kiedys widzialem Stelle z czarnymi deklami BMP.
Pozatym mam wrazenie ,ze te Charty z czarnymi deklami są wolne od pozostalych.
01-11-2012, 16:06:36
(01-11-2012 15:27:07)nocnyfuul napisał(a): [ -> ]aha może i tak xd
Ty masz coś z głową ?
Ile razy można Ci pisać żebyś nie pisał bezsensownych postów ?
Fakt, będziesz miał więcej postów na liczniku, ale będą Cię postrzegać za idiotę
Cytat:A ja chyba kiedys widzialem Stelle z czarnymi deklami BMP.A, fakt stelle mogły być, ale ogar czy komar nie
Cytat:Pozatym mam wrazenie ,ze te Charty z czarnymi deklami są wolne od pozostalych.Wydaje Ci się
Stron: 1 2