Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kolor dekli chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Bmp były szare, bo nawet na allegro można kupić za 60 pare zł nowy dekiel bmp .
Nie wszystkie. Tutaj masz Stelle z czarnymi deklami:
(01-11-2012 18:04:25)Przemek napisał(a): [ -> ]Nie wszystkie. Tutaj masz Stelle z czarnymi deklami:

Tylko że to już jest ta bogatsza stella z zapłonem charta. Czy zwykłe stelle miały czarne dekle to nwm (chodzi mi o tą wersję ze standardowym zapłonem)
Błażej a mój Chart to która generacja ?? brak czarnych deklów, mc14 , i kosa na seger ? sam z resztą wiesz
(01-11-2012 15:26:15)Błażej napisał(a): [ -> ]Żaden 023 ani 019 nie miały czarnych dekli. Jedynie różnice były w napisach na pokrywach i prostym kopniaku

Jeżeli można dodać to choinką zmiany biegów. Późniejsze 023 tego co wiem miały włożoną nóżkę zmiany biegów od Charta.
To nie ma znaczenia. Jakie były automaty takie wkładali. Raz z grubym frezem na początku produkcji, później na końcu. Czasem z cienkim na końcu. Nie ma reguły różnie było

Mr. Twój to jedna wielka składanka Big Grin
Pierwotnie to pewnie była 2 generacja bo miał binga kiedyś Wink
kosa to nie wiem bo to wyjmowana była
ta stella widać że jakaś udziwniona bo ma kierunki takie dziwne i wydaje mi sie że miały kwadratowe lampy a nie jajca
To źle Ci się wydaje
Dobra koniec OT.
(01-11-2012 14:19:02)Błażej napisał(a): [ -> ]I generacja silników to zwykłe dekle, stała płetwa licznika i gaźnik 14 MC (są legendy, ale nie potwierdzone, że pierwsze wersje silników czyli kilkadziesiąt sztuk miało inne przełożenie 3 biegu i były za szybkie ) kosa biegów była na zawleczkę a nie seger (na zawleczkę to było lepsze rozwiązanie)
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)

Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III

Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką

Ale żeś to wyolbrzymił..
Było tak jak napisał Simon pierwsze silniki miały normalne dekle i 14mc kosą na zawleczkę ostatni wypust był z czarnymi deklami kosą na seger i zmienioną płetwą i gaziorem bing tylko dla tego że brakło polskich 14mc
Co do dekli Stelli

Miały i zwykłe i czarne,sam posiadałem Dezamet Stella 756.2 i miała napis już B.M.P,kierunki od charta(tu był większy gwint,i i zapłon bezstykowy
(22-11-2012 15:49:57)Stachu.G napisał(a): [ -> ]
(01-11-2012 14:19:02)Błażej napisał(a): [ -> ]I generacja silników to zwykłe dekle, stała płetwa licznika i gaźnik 14 MC (są legendy, ale nie potwierdzone, że pierwsze wersje silników czyli kilkadziesiąt sztuk miało inne przełożenie 3 biegu i były za szybkie ) kosa biegów była na zawleczkę a nie seger (na zawleczkę to było lepsze rozwiązanie)
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)

Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III

Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką

Ale żeś to wyolbrzymił..
Było tak jak napisał Simon pierwsze silniki miały normalne dekle i 14mc kosą na zawleczkę ostatni wypust był z czarnymi deklami kosą na seger i zmienioną płetwą i gaziorem bing tylko dla tego że brakło polskich 14mc

Kto by mógł mieć coś na mój temat do powiedzenia jak nie Ty.
Nie mam zamiaru się z tobą spierać. Ty wiesz lepiej...
Stron: 1 2
Przekierowanie