Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 by Doom
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Czy widziałeś kiedykolwiek na żółtych blachacz-Nie,bo czegoś takiego niema a koszt takiego czegoś np dla motocykla to np
Opłaty za:

sporządzenie „białej karty” — 250 zł,
badanie techniczne — 250 zł,
wpis do ewidencji zabytków techniki — 5,50 zł.

(źródło: motofakty.pl — stan na 29 stycznia 2007 r.)

Opłaty w wydziale komunikacji:

za zabytkowe (żółte) tablice rejestracyjne:

samochodowe — 100 zł,
motocyklowe — 50 zł;

za wydanie:

pozwolenia czasowego — 12 zł,
dowodu rejestracyjnego — 48 zł,
kompletu znaków legalizacyjnych — 11 zł,
nalepki kontrolnej na szybę — 16,50 zł;

opłata ewidencyjna za wydanie:

pozwolenia czasowego — 1 zł,
dowodu rejestracyjnego — 1 zł,
nalepki kontrolnej — 1 zł,
zalegalizowanych tablic rejestracyjnych — 1 zł,
karty pojazdu dla pojazdu samochodowego — 1 zł.


Razem:
Za rejestrację zabytkowego samochodu przyjdzie nam zapłacić prawie 700 zł:
250 zł + 250 zł + 5,50 zł + 100 zł + 92,50 zł = 698 zł
Druga sprawa chyba jeszcze jakiś tam wiek motocykla jest potrzebny zeby 30 lat przekraczał czy coś takiego nie jestem moze wprowadzam w bład nie wiem. Mówie to co słyszałem
(30-10-2012 18:31:14)MrF4k napisał(a): [ -> ]Druga sprawa chyba jeszcze jakiś tam wiek motocykla jest potrzebny zeby 30 lat przekraczał czy coś takiego nie jestem moze wprowadzam w bład nie wiem. Mówie to co słyszałem

z 25 lat musie mieć,żeby spełniał zabytek chyba że jest jakiś wyjątkowy np chart 310 czy mc1 jeśli by istniał
(30-10-2012 18:36:36)tramwajarz napisał(a): [ -> ]
(30-10-2012 18:31:14)MrF4k napisał(a): [ -> ]Druga sprawa chyba jeszcze jakiś tam wiek motocykla jest potrzebny zeby 30 lat przekraczał czy coś takiego nie jestem moze wprowadzam w bład nie wiem. Mówie to co słyszałem

z 25 lat musie mieć,żeby spełniał zabytek chyba że jest jakiś wyjątkowy np chart 310 czy mc1 jeśli by istniał
No to byłem blisko
No to sb zarejestrujesz tak ja kupisz papiery. Osobiście ja bym tego nie remontował nie wygląda zbyt dobrze ,niezła skarbonka kasy utopisz w tym. Na twoim miejscu sprzedał bym go na czesci lub zostawił i za tą kase co byś miał w niego włożyć kupić Charta za 1000 zł do lekkich poprawek takie moje zdanie.
(30-10-2012 15:15:24)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Nie zarejestrujesz motoroweru na zabytek

Zarejestruje, ale nie dostanie zółtych blach, tylko zwykłe białe
To się nadaje tak jak MrF4k powiedział na części. Kup sobie coś co nadaje się do remontu. Bo w tego charta bd musiał włożyć dużo kasy.
tylko nie zapomnijmy ze przy rejestracji na zabytek to trzeba miec iles procent,bodajze 70% oryginalnych czesciSmile
co do charta to mamy podobną sytuacje,ale damy rade ;)powodzenia
(30-10-2012 19:42:43)maciejbdg70 napisał(a): [ -> ]co do charta to mamy podobną sytuacje,ale damy rade ;)powodzenia
Twój to chociaż kompletny prawie :F
Mój już prawie też. Większa część rzeczy się pakuje i leci pocztą. Ogólnie rzecz biorąc ja tam się ciesze z jego stanu Tongue W całym tym przedsięwzięciu chodziło o to, żeby kupić coś przy czym będzie można podłubać. W związku z czym tak czy inaczej będę go robił i mam nadzieje, że mi pomożecie głównie jeśli chodzi o informacje gdzie co powinno być etc. Jeśli chodzi o rejestracje to: jeśli byłaby możliwość rejestracji na białe tablice to byłoby lepiej ale nie wiem jak i czy w ogóle się da. Jeśli chodzi o żółte to maszyna jest z 89 roku (z racji braku dokumentów może być równie dobrze z 1988) co znaczy że ma 23 a prawie 24 lata czy 25 zależy od dogadania z rzeczoznawcą. Za rok będzie można ją zarejestrować jako zabytek. Pojazd musi mieć co najmniej 25 lat i produkcja musi być zakończona ponad 15 lat temu co jest spełnione. Co do stanu/ilości oryginalnych części to plan jest taki żeby chart był jak w możliwie jak największym stopniu oryginalny. Wszystko zależy od tego ile części oryginalnych uda mi się skompletować.
powiem tak mniejsze koszta beda jak kupisz dokumenty bądz rame z dokumentami no ale jak wolisz
Zobaczymy czy się trafi...


Powiedzcie mi jeszcze do czego są napinacze łańcucha ? Może inaczej nie do czego bo to wskazuje sama nazwa ale gdzie się je montuje i jak działają.
koniec wachacz,na pytanie sam sobie odpowiedz
Są na koncu wahacza i mocuje je sie w wahacz i ośke
Mam kilka pytać o zapłon.

Jak jest to rozwiązane ? Jest przerywacz czy czujnik który bada położenie wału i daje sygnał do modułu sterującego który to podaje napięcie na cewkę WN ?

Z tego co widziałem na elemencie z cewkami jest coś co mogłoby być czujnikiem.

Drugie pytanie czy przy obrocie wałem (starterem) powinno pojawić się napięcie na czerwonym (a może inaczej, na których powinno ?) ? Sprawdzałem i napięcia niet. Mimo tego że rezystancja cewet wskazuje na to, że są ok.
Ok, rozebrałem, zobaczyłem, pomierzyłem, złożyłem, podpiąłem zgodnie ze schematem i iskra jest za każdym razem. Silnik odpala ale na wolnych obrotach (jak przygasa) słychać jakiś metaliczny odgłos jakby coś latało luźno przy wyższych obrotach cisza. Brak paliwa, odpalał tylko jak mu podpompowałem trochę. Gaźnik na pewno do regulacji. 2 śruby wkręcone na maxa i jedna wykręcona na maxa. Rozbiorę zobaczę przeczyszczę i spróbuje wyregulować. Niestety brak linki i manetki sprzęgła wyklucza jakąkolwiek jazdę testową Sad Nawet nie udało mi się porządnie go zagrzać bo ciężko tak non stop pompować paliwo albo dodawać gazu/ i pompować.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie