28-10-2012, 22:33:41
28-10-2012, 23:26:30
Same nie dowalone odpowiedzi no dobra nie ktore sa sluszne
Co tu ma samochod do Rometa a Romet do samochodu wiadomo ze tu masz silnik 50 a tam masz np 2300 a pozatym ekonomia to nie komfort jazdy ani to ze sie zmoknie czy nie bo ekonomia to to ile zaoszczedzisz na oplatach i benzynie do samochodu lub motoroweru Tak szczerze mowiac chcesz oszczednie jezdzic kup sobie Rower Romet jak tak bardzo lubisz ta marke bo na Rower wsiadziesz i jedziesz a benzyny nie bedziesz musial lac a kasy ile zaoszczedzisz to szkoda gadac moze czasu stracisz wiecej ale tych monet troche zachowa sie w portfelu
Co tu ma samochod do Rometa a Romet do samochodu wiadomo ze tu masz silnik 50 a tam masz np 2300 a pozatym ekonomia to nie komfort jazdy ani to ze sie zmoknie czy nie bo ekonomia to to ile zaoszczedzisz na oplatach i benzynie do samochodu lub motoroweru Tak szczerze mowiac chcesz oszczednie jezdzic kup sobie Rower Romet jak tak bardzo lubisz ta marke bo na Rower wsiadziesz i jedziesz a benzyny nie bedziesz musial lac a kasy ile zaoszczedzisz to szkoda gadac moze czasu stracisz wiecej ale tych monet troche zachowa sie w portfelu
29-10-2012, 00:57:09
ireneusz ja za swojego ogara 205 w pzu płace 100zł z tym że jest niestety na siostrę jest umowa ks a 100zł to dużo czy mało ? bo przestrzegasz przed pzu
29-10-2012, 09:46:09
ja za kadeta w pzu 34 zł
29-10-2012, 18:10:54
Kubasio nikogo to nie obchodzi ile ty płacisz.
Nie ty tylko twoi rodzice.
I małe hejtery już spamują -.-
Nie ty tylko twoi rodzice.
I małe hejtery już spamują -.-
03-11-2012, 21:34:44
Fajny temat heh
Proponuję jednak przeanalizować krok po kroku cykl pracy silnika dwusuwowego i czterosuwowego. W dwusuwie masz podczas wylotu spalin nieuniknioną stratę części mieszanki. Do tego pamiętaj, że Romet zasilany jest gaźnikiem, a samochód (w miarę nowoczesny) układem wtryskowym, który to jest w stanie znacznie ograniczyć spalanie w porównaniu z gaźnikiem. Dochodzi jeszcze do tego staranność wykonania takich elementów jak komora spalania paliwa, która niewątpliwie w samochodzie jest większa. Popatrz również w jakim przedziale obrotów pracuje zazwyczaj auto a w jakim przedziale obrotów pracuje motorower. Teraz jeszcze porównaj czasy i kraje w których powstawały te maszyny. Romet powstał w Polsce w latach 70-tych, wtedy nikt nie myślał o paliwie i jego zużyciu np. produkowano Stary z silnikami benzynowymi które paliły ok 40l/100km. Silnik o którym piszesz to pewnie silnik 1.8 z grupy VAG który powstał w latach 90-tych w Niemczech które to były bardzo wysoko pod względem motoryzacji.
Proponuję jednak przeanalizować krok po kroku cykl pracy silnika dwusuwowego i czterosuwowego. W dwusuwie masz podczas wylotu spalin nieuniknioną stratę części mieszanki. Do tego pamiętaj, że Romet zasilany jest gaźnikiem, a samochód (w miarę nowoczesny) układem wtryskowym, który to jest w stanie znacznie ograniczyć spalanie w porównaniu z gaźnikiem. Dochodzi jeszcze do tego staranność wykonania takich elementów jak komora spalania paliwa, która niewątpliwie w samochodzie jest większa. Popatrz również w jakim przedziale obrotów pracuje zazwyczaj auto a w jakim przedziale obrotów pracuje motorower. Teraz jeszcze porównaj czasy i kraje w których powstawały te maszyny. Romet powstał w Polsce w latach 70-tych, wtedy nikt nie myślał o paliwie i jego zużyciu np. produkowano Stary z silnikami benzynowymi które paliły ok 40l/100km. Silnik o którym piszesz to pewnie silnik 1.8 z grupy VAG który powstał w latach 90-tych w Niemczech które to były bardzo wysoko pod względem motoryzacji.