Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: problem z przednim światłem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam szanownych forumowiczów tak jak w temacie zmiana żarowki nie pomogła ,tylna mocniej świeci nawet bez gazu. czy cewki świetlne są 2 ? osobna na przód druga na tył(kolega tak mi powiedział)jak je rozpoznać?Nie mam możliwości przemierzenia.Plis o pomoc bo pogoda jest i jeszcze bym pośmigał.
tam są dwie cewki są one mocowane do iskrownika jedna po lewej a druga po prawej stronie ale zobacz czy ci się kabel od lampy nie odczepił
A może z przodu masz żarówkę 12V ?
(06-10-2012 17:51:20)romet1989 napisał(a): [ -> ]tam są dwie cewki są one mocowane do iskrownika jedna po lewej a druga po prawej stronie ale zobacz czy ci się kabel od lampy nie odczepił

w "kloszu " jest OK ,czyli 1 cewka przód 2 tył?
(06-10-2012 18:03:57)Bartek napisał(a): [ -> ]A może z przodu masz żarówkę 12V ?

nie, jest 6V
Masz dwie cewki i one są podłączone równolegle w originale i dają napięcie 6v o dużym natężeniu. Jeśli ktoś je podłączył szeregowo to dają 12 o niskim natężeniu.
Może przez to palić ci tylną żarówkę. Przód może nie świecić przez ten przełącznik na kierownicy, rozbierz go i sprawdź czy wszystko jest dobrze połączone. Przełącznik musi się stykać z kierownicą!
2 cewki daja 6v 20 w czyli jedna 10w i druga 10w wiec jak tylnia zarówka ma 6v 5w a przednia 6v 15w to logiczne ze jak podłaczysz 1 cewke pod tylnie swiatło a druga pod przenie to przednia zarówka bedzie dostawac za mało prądu a tylnia zaduzo prądu wiec polacz te 2 cewki (u mnie wychodzi po 1 kablu z 1 cewki i mam te kable połaczone) i wtedy podepnij tak aby obie cewki dawały prad na tylnia zarówke i przednia a przednia zarówka powinna swiecic mocno.
(07-10-2012 22:02:08)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]2 cewki daja 6v 20 w czyli jedna 10w i druga 10w wiec jak tylnia zarówka ma 6v 5w a przednia 6v 15w to logiczne ze jak podłaczysz 1 cewke pod tylnie swiatło a druga pod przenie to przednia zarówka bedzie dostawac za mało prądu a tylnia zaduzo prądu wiec polacz te 2 cewki (u mnie wychodzi po 1 kablu z 1 cewki i mam te kable połaczone) i wtedy podepnij tak aby obie cewki dawały prad na tylnia zarówke i przednia a przednia zarówka powinna swiecic mocno.

myśmy się chyba nie zrozumieli, wróciłem z pracy Ogarkiem i było ok na drugi dzień odpalam i przód nie świeci(zmiana żarówki i nic)a tył świeci dużo mocniej niż wcześniej
Przekierowanie