cały ogar ładny, tylko ten błotnik od kaczuchy...
Bardziej złożyłem ten wątek celem uzyskania odpowiedzi na moje pytania
A błotnik aż tak tragicznie nie wygląda, pierw wolę się stroną techniczną zająć.
Nie tylko to bym kupił, przydałoby mi się parę innych części z tego spisu
Ale aktualnie bez grosza jestem... najwcześniej na początku kolejnego miesiąca
Dzięki za odnośnik!
A jeszcze takie pytanie zadam, trochę dziwne - ile mój Ogar może jechać? Bo mierzył samochód jadący za mną i wyszło 50 km/godz., a wiało mi w oczy i uszy niemiłosiernie - ja stawiałem na ok. 55-60 km/godz. Jak myślicie, która prędkość jest bardziej realna? Bo kierowca samochoda mało spostrzegawczy trochę i nie mam pewności, a ciekawi mnie to
A czy silnik blokowany czy nie... poprzedni właściciel mówił, że 55 km/godz. powinien jechać, więc pewnie blokowany. Tłumik na pewno, aczkolwiek nieszczelny więc i tak spaliny uciekają wszędzie, gdzie to możliwe
Ja słyszałem, że egzemplarze po '85 roku miały silnik blokowany.
Mój jest oficjalnie Ogarem 205 z 1982 roku
Ale patrząc po tym, że tłumik lata po kolanku jak oszalały, to raczej blokowany...
Przed 85r. były blokowane.
Jak już to kolanko może być długie. Króciec mniejszej średnicy, i coś z zapłonem inaczej.
(21-09-2012 15:41:32)Tasiemiec napisał(a): [ -> ]Przed 85r. były blokowane.
Chyba po
(21-09-2012 15:07:05)Artur napisał(a): [ -> ]Mój jest oficjalnie Ogarem 205 z 1982 roku Ale patrząc po tym, że tłumik lata po kolanku jak oszalały, to raczej blokowany...
205ki nie byly blokowane.
Ja mam na sprzedaż przednie zawieszenie, błotnik oryginalny i amortyzatory jak byś chciał kupić
nie było ogarów 205 z 83 roku
najwcześniej z 85
1) Mój jest z 82 r., a nie z 83 r.
2) To jest Ogar 200, tylko w dokumentach ma 205
Musi być 83 bo od tego roku produkowali.
A co do roku od którego były blokowane to prawda co Sołtys pisał pomyliłem się.
To ja się pytam - kto ten dowód wypisywał?
Pomyłka podczas rejestracji. Zdarzało się u nas