30-08-2012, 15:50:49
Stron: 1 2
30-08-2012, 16:06:49
Odkręcasz nakrętki szpilek, zdejmujesz głowicę i cylinder i masz dostęp do tłoka. Teraz leciutko podważasz i ściągasz wszystkie pierścienie zaczynając do tego znajdujacego się najbliżej dołu tłoka(gdybyś zaczął od góry to miałbys problemy przy ściąganiu pozostałych ponieważ wpadałyby w wycięcia pierścieni które już zdjąłeś). Zakładasz w odwrotnej kolejności: Najpierw pierścień znajdujący się na górze tłoka, potem reszta.
30-08-2012, 22:14:45
Feiro, pierścienie zdejmuje się od najwyższego a zakłada od najniższego- zupełnie odwrotnie. Pomyśl logicznie- łatwiej jest przełożyć pierścień nad drugim pierścieniem, czy nad wgłębieniem...
31-08-2012, 00:39:46
Zdecydowanie łatwiej jest przełożyć pierścień nad drugim pierścieniem, bynajmniej dla mnie. Swoją drogą nie ma na to reguły ponieważ każdy robi po swojemu.
31-08-2012, 10:16:45
No to mamy różne poglądy. Poza tym, "bynajmniej" stosuje się tylko razem z przeczeniem...
31-08-2012, 10:22:55
ja tam w romecie ściągam jeded od dołu drugi od góry a trzeci łamię przeważnie
31-08-2012, 10:44:53
Zdejmuje się zaczynając od dołu a zakłada się zakładając pierw 1 pierscien od góry.Tak było jest i będzie a twoja teoria szkp może tylko zniechęcić w praktyce bo będzie pierścień wskakiwał w rowki.Najlepiej wycina sie blaszke z puszki po piwie i owija sie nie tłok.Zakłada się pierścień na blaszkę i przesuwa sie blaszke w dół tłoka wraz z pierścieniem i nic nie przeszkadza.Zaden rowek i żaden pierścień
31-08-2012, 18:52:12
riley, właśnie- piszesz o blaszkach. A na każdym rysunku, w każdej książce jest pokazane że korzystając z blaszek, najpierw zakłada się dolny pierścień... Specjalnie dla ciebie:
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php - na dole strony
http://ataman.junak.net/WARSZTAT/piersci...adanie.jpg - rysunek
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php - na dole strony
http://ataman.junak.net/WARSZTAT/piersci...adanie.jpg - rysunek
01-09-2012, 21:45:23
Nie no filozofia zdejmowania pierścieni bez obrazy dla panów z góry
Ale po prostu zdejmujesz pierścienie tak by nie uszkodzić tłoka czyli zarysować możesz te pierścienie złamać ale lepiej je tak zdjąć żeby były w całości jako zapas na wszelki wypadek potem zakładasz pierścienie dwa od góry i jeden od dołu poto by nie uszkodzić pierścieni górnych
Ale przed założeniem nasmaruj olejem pierścieni i tłok by lepiej wchodziły
Po założeniu możesz założyć cylinder i resztę części
I to jest moje zdanie na zdejmowanie pierścieni
Ale po prostu zdejmujesz pierścienie tak by nie uszkodzić tłoka czyli zarysować możesz te pierścienie złamać ale lepiej je tak zdjąć żeby były w całości jako zapas na wszelki wypadek potem zakładasz pierścienie dwa od góry i jeden od dołu poto by nie uszkodzić pierścieni górnych
Ale przed założeniem nasmaruj olejem pierścieni i tłok by lepiej wchodziły
Po założeniu możesz założyć cylinder i resztę części
I to jest moje zdanie na zdejmowanie pierścieni
02-09-2012, 15:49:57
ja przykładałem do tłoku połamaną żyletkę na nie pierścienie w kolejności 2 1 i się nie połamały raz mi się połamał jak wkładałem do cylka
05-12-2014, 18:02:57
A tłok musi być wyjęty z cylindra?
Pompuś
05-12-2014, 18:11:23
Odkop, i do tego takie pytanie...
Jak wyobrażasz sobie wymianę pierscieni w cylindrze??
Jak wyobrażasz sobie wymianę pierscieni w cylindrze??
05-12-2014, 18:12:31
Pewnie się da. A tak to trzeba sworzeń wybić i wtedy?
Nie obchodzi mnie to że odkop
Nie obchodzi mnie to że odkop
05-12-2014, 18:16:28
Tylko jak sworzeń zaczniesz wybijać to ustabilizuj korbowód żeby się nie pokrzywił
05-12-2014, 18:22:59
No, to wiem, tylko chciałem na szybkiego tak spróbować, ale się nie da chyba.
Stron: 1 2