Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jak wymienić pierścień w Romecie Ogarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam pierścienie tylko nie wiem jak wymienić
Odkręcasz nakrętki szpilek, zdejmujesz głowicę i cylinder i masz dostęp do tłoka. Teraz leciutko podważasz i ściągasz wszystkie pierścienie zaczynając do tego znajdujacego się najbliżej dołu tłoka(gdybyś zaczął od góry to miałbys problemy przy ściąganiu pozostałych ponieważ wpadałyby w wycięcia pierścieni które już zdjąłeś). Zakładasz w odwrotnej kolejności: Najpierw pierścień znajdujący się na górze tłoka, potem reszta.
Feiro, pierścienie zdejmuje się od najwyższego a zakłada od najniższego- zupełnie odwrotnie. Pomyśl logicznie- łatwiej jest przełożyć pierścień nad drugim pierścieniem, czy nad wgłębieniem...
Zdecydowanie łatwiej jest przełożyć pierścień nad drugim pierścieniem, bynajmniej dla mnie. Swoją drogą nie ma na to reguły ponieważ każdy robi po swojemu.
No to mamy różne poglądy. Poza tym, "bynajmniej" stosuje się tylko razem z przeczeniem...
ja tam w romecie ściągam jeded od dołu drugi od góry a trzeci łamię przeważnie
Zdejmuje się zaczynając od dołu a zakłada się zakładając pierw 1 pierscien od góry.Tak było jest i będzie a twoja teoria szkp może tylko zniechęcić w praktyce bo będzie pierścień wskakiwał w rowki.Najlepiej wycina sie blaszke z puszki po piwie i owija sie nie tłok.Zakłada się pierścień na blaszkę i przesuwa sie blaszke w dół tłoka wraz z pierścieniem i nic nie przeszkadza.Zaden rowek i żaden pierścień
riley, właśnie- piszesz o blaszkach. A na każdym rysunku, w każdej książce jest pokazane że korzystając z blaszek, najpierw zakłada się dolny pierścień... Specjalnie dla ciebie:
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php - na dole strony
http://ataman.junak.net/WARSZTAT/piersci...adanie.jpg - rysunek
Nie no filozofia zdejmowania pierścieni ;D bez obrazy dla panów z góry Wink
Ale po prostu zdejmujesz pierścienie tak by nie uszkodzić tłoka czyli zarysować ;P możesz te pierścienie złamać ale lepiej je tak zdjąć żeby były w całości jako zapas na wszelki wypadek potem zakładasz pierścienie dwa od góry i jeden od dołu poto by nie uszkodzić pierścieni górnych Wink
Ale przed założeniem nasmaruj olejem pierścieni i tłok by lepiej wchodziły ;D
Po założeniu możesz założyć cylinder i resztę części ;D
I to jest moje zdanie na zdejmowanie pierścieni ;D
ja przykładałem do tłoku połamaną żyletkę na nie pierścienie w kolejności 2 1 i się nie połamały raz mi się połamał jak wkładałem do cylka
A tłok musi być wyjęty z cylindra?

Pompuś

Odkop, i do tego takie pytanie...
Jak wyobrażasz sobie wymianę pierscieni w cylindrze??
Pewnie się da. A tak to trzeba sworzeń wybić i wtedy?

Nie obchodzi mnie to że odkop Wink
Tylko jak sworzeń zaczniesz wybijać to ustabilizuj korbowód żeby się nie pokrzywił Tongue
No, to wiem, tylko chciałem na szybkiego tak spróbować, ale się nie da chyba.
Stron: 1 2
Przekierowanie