hmm skompletuj je trochę i będzie ok
na razie to wyglądają tak sobie, silnik z WSK za nisko.
Widzę, że podstawy polskiej motoryzacji masz. Silnik S-32 z SHL 175 ccm.
Z komarkiem to raczej za dużo wspólnego nie ma... ale jak kto woli.
Nie umiesz normalnych zdjęć zrobić? Tylko jakieś krzywe ''słit focie'' co sobie ludzie na facebooka wklejają.
(27-08-2012 18:08:27)Gangster napisał(a): [ -> ]Widzę, że podstawy polskiej motoryzacji masz. Silnik S-32 z SHL 175 ccm.
jak porobiles takie chu*owe zdjecia to sie nie dziw ze nie widzi jaki to silnik bo ja z tych zdjec to nie potrafie nic wywnioskowac
Kup dobry kask
zanisko jest ten silnik i ja bym sie tym szybko zajął
TORNADO, w te zdjęcia można klikać
PRZEMEK, dobry kask to podstawa.
ŁUKASZ
ZT1 silnik musi być nisko, bo wtedy środek ciężkości jest niżej.
Myślałem, że to Ja pierwszy zrobię najazd za te zdjęcia. Jednak nie
Zdjęcia do kitu, komary też do kitu
(27-08-2012 22:31:49)Gangster napisał(a): [ -> ]TORNADO, w te zdjęcia można klikać
PRZEMEK, dobry kask to podstawa.
ŁUKASZZT1 silnik musi być nisko, bo wtedy środek ciężkości jest niżej.
za kogo ty mnie masz? wiem ze mozna je powiekszyc ale i tak sa zrobione tak ze nic na nich nie widac
BŁAŻEJ konstruktywne komentaże są również jak najbardziej na miejscu. Zdjęcia faktycznie robione kalkulatorem
ale jak w nie w klikniesz wejdziesz na imageshack.com i tam możesz sobie je poobracać jak Ci się podoba.
ten drugi komar to dobra baza do remontu. Bierz części z tego tuningowanego i rób na oryginał
lepszy jeden porządny niż dwa badziewne
Łooo mamuńciu komarek z silniczkiem SHL cuudo podoba mi się bardzo, aczkolwiek pojeździłbym taką bestią
(27-08-2012 22:31:49)Gangster napisał(a): [ -> ]TORNADO, w te zdjęcia można klikać
PRZEMEK, dobry kask to podstawa.
ŁUKASZZT1 silnik musi być nisko, bo wtedy środek ciężkości jest niżej.
no chyba ze jezdzisz tylko po asfalcie bo na las lub w teren to zaraz silnikiem o ziemie zawadzasz.