Okej cewka zeszlifowana i magneto się kręci Jupi !!!!!!!!!! Ale jest kolejny problem nie ma iskry. Problem polega na tym że została wymieniona cewka zapłonowa kondensator, platynki są chyba okej. Nie sprawdzałem jeszcze kabla w/n i cewki butelkowej. Macie jakieś sposoby na sprawdzenie tych rzeczy czy są sprawne zanim kupie nowe ?? I co może być przyczyną tego że tej iskry nie ma
sądząc po tym co piszesz jest to albo ogar 200 albo jawka. Także mogą być przewody walnięte
100% cewka butelkowa , a sprawdź to tak weź kabel od cewki w silniku co idzie i przyłoż do metalu jak pojdzie iskra czyl wszystko ok , czyli że butelkowa spalona albo źle ustawiona przerwa ma być 0,4 ale lepiej jest 0,35 , ale to napewno będzie butelkowa Pozdro
wsk125 kabel od cewki w silniku ??? Chodzi ci o cewkę zapłonową tą w silniku. Ale ta cewka w silniku ona jest podłączona pod kabel ale od niej żaden kabel nie idzie ;/
Mu chodzi o kabel WN od butelkowej. A osobiście stawiam na cewkę butelkowa
Ma ktoś może cewkę butelkową na sprzedaż ??
To tak ten kabel co idzie z silnika do cewki butelkowej przyłożyłem do silnika kopałem i niestety brak iskry. Cewkę butelkową sprawdziłem sposobem z tego filmiku na yt no i niestety też brak iskry
Jakieś propozycje ??