15-08-2012, 23:21:37
Stron: 1 2
15-08-2012, 23:49:28
domysłam się po tym jak napisał ze cos tam poruszał i sie lekko ruszyło pozatym magneto nawet bez klinu bedzie sie krecic razem z wałem bo jest ciasno spasowane a do tego to ogar silnik jawy więc klin raczej jest bo w jawce nie trzeba ściągać magneta i nawet go nie odkrecał więc bez takich tekstów że jak nie mam pojecia to żebym nie nabijał postów
15-08-2012, 23:58:11
Cytat:bo jest ciasno spasowane a do tego to ogar silnik jawyskąd wiesz jak autor tematu ma spasowane koło zamachowe z wałem ?
I gdzie jest napisane jaki silnik >?
15-08-2012, 23:59:55
jak pisze magneto sie nie kręci to obok pisze ogar 200
16-08-2012, 00:04:14
Obok jest napisane, a nie obok pisze. Używaj poprawnej formy
Teraz widzę. Pokaż dzisiejsze posty i jest Romet ogar 200.
W takim razie nie chodzi tutaj o to co pisałem. Moje przypuszczenia dotyczyły silnika 023
Teraz widzę. Pokaż dzisiejsze posty i jest Romet ogar 200.
W takim razie nie chodzi tutaj o to co pisałem. Moje przypuszczenia dotyczyły silnika 023
16-08-2012, 11:21:54
O widzę że tutaj zrobiło się strasznie dużo odpowiedzi. A mam jeszcze pytanko cewka zapłonowa ma chociaż trochę stykać z magnetem ??? Czy tak ją spiłować aby w ogóle nie stykała. I ostatnie pytanie co do cewki jak sprawdzić czy cewka działa i czy jest poprawnie zamontowana ??
16-08-2012, 14:28:30
cewka nie może ocierać o magneto
18-08-2012, 18:41:05
Okej cewka zeszlifowana i magneto się kręci Jupi !!!!!!!!!! Ale jest kolejny problem nie ma iskry nie chcę otwierać następnego tematu. Problem polega na tym że została wymieniona cewka zapłonowa kondensator, platynki są chyba okej. Nie sprawdzałem jeszcze kabla w/n i cewki butelkowej. Macie jakieś sposoby na sprawdzenie tych rzeczy czy są sprawne zanim kupie nowe ??
18-08-2012, 22:06:19
napewno o coś to magneto mocno obciera
lub sie coś przyklinowało
lub sie coś przyklinowało
Stron: 1 2