Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: cylinder 60cm3 ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Znalazłem cylinder 60 cm3 do Romet . Chce zapytać czy on coś da. Morze ktoś z was ma taki?


link:http://allegro.pl/cylinder-60cm3-tuningowy-romet-motorynka-ogar-205-i2508279866.html
no nie wiem ja raczej odradzam
lepiej jest zrobić 4 szlif na cylku ZMD to wtedy jest różnica znaczna
ja zmieniłem cylek na 2 szlif z nominału no i podziałało jest mocniejszy a szybkość około 5km/h lepsza
ok dzięki za rade
to będziesz zmieniał cylek czy szlif
Jak będę miał kasę to jednak szlif (przekonałeś mnie) Smile
No ja mam taki cylek i miałem w Rometach nie powiem dobrze sie spisują i nawet dają rade tak ze mozesz go spokojnie kupić Big Grin Mam obecnie w ogarze 205 żyleta
Odradzam zakupu tego paździerstwa, almotów i przyjaciół, Nie dość że tłok mi j**nął, pierścienie chwyciło, cylka zatarło, to jeszcze w**ebalem na ryj. Nie ma jak niezawodne dopasowane cześci ZMD. Szlif jest najlepszym rozwiązaniem, może troche ryzykownym jak dokonuje tego jakiś partacz ale te nowe cylki są z tak beznadziejnego materiału że nawet jazda w deszczu może je uszkodzić i prowadzić do pękniecia tłoka a co za tym idzie bezpieczeństwo spada, strasznie sie to przegrzewa. Najlepiej mieć romka w oryginale, już na jednym ogarze sie przekonałem..
te cylinderki trochę podnoszą moc, ostatnio dla jednego wymieniłem cylek na 60 ccm i żyleta
(31-07-2012 01:16:30)Dafcio napisał(a): [ -> ]Odradzam zakupu tego paździerstwa, almotów i przyjaciół, Nie dość że tłok mi j**nął, pierścienie chwyciło, cylka zatarło, to jeszcze w**ebalem na ryj. Nie ma jak niezawodne dopasowane cześci ZMD. Szlif jest najlepszym rozwiązaniem, może troche ryzykownym jak dokonuje tego jakiś partacz ale te nowe cylki są z tak beznadziejnego materiału że nawet jazda w deszczu może je uszkodzić i prowadzić do pękniecia tłoka a co za tym idzie bezpieczeństwo spada, strasznie sie to przegrzewa. Najlepiej mieć romka w oryginale, już na jednym ogarze sie przekonałem..

Jak docierac nie umiesz to lepiej zamknij r.j i nic nie mow kup 60 jakość ta sama jak dobrze dotrzesz to bedzie smigał tyle co Zmd a pazatym szlif kosztuje tyle co nowy cylek jeszcze do tego musisz kupic tlok takiej jakosci co masz w 60 pozatym nie ma pewnosci czy dobrze zostanie zrobiony szlif!! 60 ma wiekrzy otwór w króćcu 15mm a zmd to ronie bywalo w komarkach 12mm nieraz w kwadraciakach 13mm 14mm roznie . A pozatym w nowym cylindzre masz nowy gwint na kolanko sam widzisz ze wszystko przemawia za nowym cylindrem 60 kupuj
Ogólnie to ja nigdy nie miałem tego, ale żyję w przekonaniu że oryginał to jest oryginał.
(30-07-2012 16:49:16)Romet MR 2375 napisał(a): [ -> ]no nie wiem ja raczej odradzam
lepiej jest zrobić 4 szlif na cylku ZMD to wtedy jest różnica znaczna
ja zmieniłem cylek na 2 szlif z nominału no i podziałało jest mocniejszy a szybkość około 5km/h lepsza

a ze tak sie zapytam miałeś kiedyś cylek 60cc tzw chiński ?? bo nie polecasz a jak znam życie nie użytkowałeś Big Grin
Ja polecam miałem w ogarze 200,50-t1 , gabriel jak nie miałeś jak masz ;D ?
ja miałem doświadczenie z takim 60 ccm, jakieś 2 tygodnie temu byłem oglądać charta na sprzedaż i gość miał niby 60 ccm, ja osobiście w swoim mam zmd 50 ccm nominał i powiem szczerze że mój chodzi o 2 nieba lepiej, większa moc, lepiej odpala itp., ale może to zła regulacja zapłonu i gaźnika, w każdym razie nie mówię że to coś złego ale na wszelki wypadek polecam szlif
Ja mam taki cylindre w kadecie , jest dobrze dotarty i nie porawia osiągów .Po prostu jest dobrze .Chociaż najlepiej byłoby jakbyś sobie kupił nowy zmd do 019 , wtedy coś by to dało .
Według mnie to te cylki 60cm3 to fikcja. A tak a propo ta jak juz to 55cm3. Ale mnie się to nie podoba!!!Huh
Stron: 1 2
Przekierowanie