Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: cylinder 60cm3 ogar 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Nie rozumiem ludzi którzy wsadzają pseudo 60cm i chca zapi..dalać nie wiadomo ile cylek jak cylek i po co gadać że to gówno jak nigdy się nie mialo moim zdaniem wiekrzośc tak pisze bo mają złe przekonanie do chinskich rzeczy wcale sie nie dziwie ale jak byście chcieli wiedziec większość cylindrów jest robionych w polsce a jesli nawet nie to sa przecież jakies standardy których muszą przestrzegać nawet chinole i teksty typu "ja mam ZMD i jest o wiele mocniejszy od 60" mnie poprostu śmiesza i moim zdaniem winika to tylko z tego że ludzie chwala sie swoim i za wszelką cene chcą przekonać wszystkich że w PRL-u części były super jakości ale to nie prawda bo skoro byly by dobrej jakości i wszystkie takie same to każdy komar jechał by tak samo a jak wszyscy wiece każdy jechal inaczej i miał inny v-max i mowie tu o nowych maszynach !!!!!! Dlatego 60ccm to najlepsze rozwiązanie !!! Szlif kosztuje tyle co nowy cylinder a trzeba do tego jeszcze dokupic tłok i drożej wychodzi .
(05-08-2012 01:52:35)MOTÓRZYSTA napisał(a): [ -> ]Nie rozumiem ludzi którzy wsadzają pseudo 60cm i chca zapi..dalać nie wiadomo ile cylek jak cylek i po co gadać że to gówno jak nigdy się nie mialo moim zdaniem wiekrzośc tak pisze bo mają złe przekonanie do chinskich rzeczy wcale sie nie dziwie ale jak byście chcieli wiedziec większość cylindrów jest robionych w polsce a jesli nawet nie to sa przecież jakies standardy których muszą przestrzegać nawet chinole i teksty typu "ja mam ZMD i jest o wiele mocniejszy od 60" mnie poprostu śmiesza i moim zdaniem winika to tylko z tego że ludzie chwala sie swoim i za wszelką cene chcą przekonać wszystkich że w PRL-u części były super jakości ale to nie prawda bo skoro byly by dobrej jakości i wszystkie takie same to każdy komar jechał by tak samo a jak wszyscy wiece każdy jechal inaczej i miał inny v-max i mowie tu o nowych maszynach !!!!!! Dlatego 60ccm to najlepsze rozwiązanie !!! Szlif kosztuje tyle co nowy cylinder a trzeba do tego jeszcze dokupic tłok i drożej wychodzi .


Dobrze gada niektórzy nie mieli pseudo 60 i sie wypowiadają i potem po całym necie są głupoty popisane

(04-08-2012 23:56:21)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Według mnie to te cylki 60cm3 to fikcja. A tak a propo ta jak juz to 55cm3. Ale mnie się to nie podoba!!!Huh

Nowości ze to 55cc to nie powiedziałeś bo ponad pół forum o tym napewno wiedziało
(05-08-2012 11:47:01)MrF4k napisał(a): [ -> ]
(05-08-2012 01:52:35)MOTÓRZYSTA napisał(a): [ -> ]Nie rozumiem ludzi którzy wsadzają pseudo 60cm i chca zapi..dalać nie wiadomo ile cylek jak cylek i po co gadać że to gówno jak nigdy się nie mialo moim zdaniem wiekrzośc tak pisze bo mają złe przekonanie do chinskich rzeczy wcale sie nie dziwie ale jak byście chcieli wiedziec większość cylindrów jest robionych w polsce a jesli nawet nie to sa przecież jakies standardy których muszą przestrzegać nawet chinole i teksty typu "ja mam ZMD i jest o wiele mocniejszy od 60" mnie poprostu śmiesza i moim zdaniem winika to tylko z tego że ludzie chwala sie swoim i za wszelką cene chcą przekonać wszystkich że w PRL-u części były super jakości ale to nie prawda bo skoro byly by dobrej jakości i wszystkie takie same to każdy komar jechał by tak samo a jak wszyscy wiece każdy jechal inaczej i miał inny v-max i mowie tu o nowych maszynach !!!!!! Dlatego 60ccm to najlepsze rozwiązanie !!! Szlif kosztuje tyle co nowy cylinder a trzeba do tego jeszcze dokupic tłok i drożej wychodzi .


Dobrze gada niektórzy nie mieli pseudo 60 i sie wypowiadają i potem po całym necie są głupoty popisane

(04-08-2012 23:56:21)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Według mnie to te cylki 60cm3 to fikcja. A tak a propo ta jak juz to 55cm3. Ale mnie się to nie podoba!!!Huh

Nowości ze to 55cc to nie powiedziałeś bo ponad pół forum o tym napewno wiedziało

nie napewno, tylko pół forum o tym Karol wie no może ci co zaczynaja przygodę z rometami to mogą tego nie wiedzieć
No właśnie. Moge się założyć że większość z tego forum nie wie że to tak naprawdę to 55cm3, a nie 60 cm3!
Ja miałem wymieniać, ale najpierw dobrze poczytałem i też odradzam, bo po 1 on tak naprawdę ma 55,6 ccm, po 2 piszą że kanały są gładziutkie, a są takie jak w oryginalnych cylach. Ja na twoim miejscu robiłbym szlif i wygotował tłok w oleju. Takie jest moje zdanie.
Tak tak wg. mnie to te cylki to gównoSad
(06-08-2012 23:09:07)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Tak tak wg. mnie to te cylki to gównoSad

Jak masz takie coś mowić to lepiej nic nie mów bo znając życie nawet nie mialeś 60cm
Nie i nie chce go mieć, bo to gówno. Słyszałem już to od wielu ludzi.
no to (spie...laj) bo necie jest wielu takich jak ty i robią złą opinie nawet nie mając takiego cylka i piszą takie teksty jak ty wyssane z palca nie znasz sie na tym temacie to sobie odpuść a nie zaśmiecasz takimi tekstami "Nie i nie chce go mieć, bo to gówno" !!
(07-08-2012 11:21:12)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Nie i nie chce go mieć, bo to gówno. Słyszałem już to od wielu ludzi.

To na to wychodzi ze mało słyszałeś bo te cylki są dobre
mój kolega ma w motorynce to prawie nic nie daje.
Stron: 1 2
Przekierowanie