27-07-2012, 00:45:55
(23-07-2012 14:56:23)kw112 napisał(a): [ -> ]ja myślałem czytając ten wątek że spadnę z krzesła
1 na tłoku tworzy się nagar gdy jest zła mieszanka, zła iskra lub źle ustawiony zapłon. stan cylindra się sprawdza tak że się patrzy czy nie ma rys, na cylku dodatkowo sprawdzasz palcem czy na górze nie ma progu i sprawdzasz czy nie ma rys.
2 myślałeś że pierścienie są z czego z papieru??? Muszą być ze specjalnego stopu.
3 dziura jest do odprowadzania paliwa które się zgromadzi pod gaźnikiem i smaruje ona dodatkowo tym paliwem łańcuch NIE SŁUŻY ONA DO WYRÓWNANIA CIŚNIENIA w silniku, do tego jest co innego.
Widać że dopiero zaczynasz swoją przygodę z Rometem
Brawo kolego... napisałeś praktycznie to samo co ja tylko że ja zrobiłem to kilka/naście postów temu...
I widzę że czytałeś temat niedokładnie, albo źle zrozumiałeś niektóre rzeczy.
Autorze: Jeśli przy remoncie będą jakieś problemy pisz śmiało.
P.S. W sumie nad FAQ można by pomyśleć.