11-01-2023, 18:28:18
11-01-2023, 20:26:07
Czyli jak jest gorący nie odpala dobrze rozumiem?
Świece zmieniałeś ma właściwą ciepłotę?
Świece zmieniałeś ma właściwą ciepłotę?
11-01-2023, 21:07:44
próbowałem na swiecach oryginalnej iskrze chyba f85 i ty nowych chyba f95 zawsze naj lepiej mi chodził na tych starych iskrach jest ciepły wyciągam zalaną swiece zakręcam suchą i jadę z 500m chce zawrócić zatrzymuje się puszczam gaz daje 1 dodaje gazu i wtedy gaśnie albo od razu jak mu odpuszczę gazu
11-01-2023, 21:33:04
No a fajka zmieniałeś na inną?
Bo ona też potrafi namieszać. Podobnie jak przewód wysokiego napięcia. Ja bym jeszcze sprawdził tą gumową przelotkę obok cylindra czy nie pęknięta.
Bo ona też potrafi namieszać. Podobnie jak przewód wysokiego napięcia. Ja bym jeszcze sprawdził tą gumową przelotkę obok cylindra czy nie pęknięta.
11-01-2023, 21:50:26
zmieniałem fajki mam chinska oryginał i nową wzorowaną na prl kabel jeszcze jutro zmienię
12-01-2023, 18:31:26
kupiłem dzisiaj za 100 kompletny zapłon cdi od atv 110 6 cewek założyłem go na ory podstawkę podłączyłem w trakcie kręcenia silnikiem pod impulsatorem podkładem śrubokręt i byłą iskra jutro zrobie jakiś punkt na magnecie i powinno odpalić
13-01-2023, 19:05:04
odpalił mi na tym cdi chodzi tak jak 4t nie mruczy tylko klekocze mocy ma troszkę da rade ruszyć ale słabo się zbiera na luzie wkręca się dobrze pod obiąrzeniem chodzi jak 4tzapłon około 3m przed gmp
13-01-2023, 19:25:18
To trzeba lampą sprawdzać wyprzedzenie przy cdi
14-01-2023, 11:01:41
No co się dziwić, że nie ma siły skoro jest moduł z 4T. Do silników 2T musi być moduł 2T i vice versa
14-01-2023, 19:11:32
moim zdaniem to najlepiej byłoby znalezc przyczyne na oryginalnych podzespołach a potem dopiero cudować z CDI nie-CDI
14-01-2023, 20:23:08
na przerwach na świecy od 05-2.5mm chodzi jak platynki z zepsutym kondensatorem a
na przerwach 3-5mm chodzi dobrze ale czasami go przerwie
zmieniałem cewki na chiński chodził dobrze do 100km potem przerywał i nie odpala na jedne z chinskich odlutował się kabel od cewki co idzie do obudowy przylutowałem go i po około 40km znowu przerywa i nie odpala potem kupiłem cewkę droższą Bułgarską ma zadurzy rozstaw szpilek i jest za wysoka o 4mm jeszcze kupiłem oryginał chodził dobrze ponad 1000km oderwała się blaszka do które jest przylutowany kable do platynek
na przerwach 3-5mm chodzi dobrze ale czasami go przerwie
(14-01-2023 19:11:32)Bob_Harley napisał(a): [ -> ]moim zdaniem to najlepiej byłoby znalezc przyczyne na oryginalnych podzespołach a potem dopiero cudować z CDI nie-CDI
zmieniałem cewki na chiński chodził dobrze do 100km potem przerywał i nie odpala na jedne z chinskich odlutował się kabel od cewki co idzie do obudowy przylutowałem go i po około 40km znowu przerywa i nie odpala potem kupiłem cewkę droższą Bułgarską ma zadurzy rozstaw szpilek i jest za wysoka o 4mm jeszcze kupiłem oryginał chodził dobrze ponad 1000km oderwała się blaszka do które jest przylutowany kable do platynek
14-01-2023, 21:44:41
ehh tak to jest z tymi częściami współczesnymi, no nic, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć cierpliwości i rozwiązania wszelkich problemów
14-01-2023, 22:57:15
w poniedziałek spróbuje na module do 2t
16-01-2023, 00:23:33
[attachment=22223] gdzie moge dać impulsator żeby dekiel można było założyć
16-01-2023, 17:51:25
założyłem moduł od 2t raz iskra jest raz nie ma odpala na małej przerwie i chodzi jak zalany i jest słąby na większe przerywa i nie chce się wkręcać założyłem spowrotem moduł od 4t to samo jeszcze cewkę podmienię
iskra jest cały czas moduł 2t jak mu zmniejsze przerwe na świecy to chodzi jak zalany jak zwiększę to chodzi taka jak platynki bez kondensatora
iskra jest cały czas moduł 2t jak mu zmniejsze przerwe na świecy to chodzi jak zalany jak zwiększę to chodzi taka jak platynki bez kondensatora