gaźniki czyściłem na chinczyku czy na oryginalnym dostaje za dużo paliwa na opuszczone iglicy regulowanie miesznki nic nie pomaga zawsze jest czarny nagar
A wydech i kolanko czyste?
Może pływak dziurawy albo nieszczelny zaworek iglicowy zamykany olywaki m.
Sprawdź to, no może to być to.
wdech ok z kolankiem w gaźniku ma plastikowy pływak dużo pali jak go odpalałem w imadle bez pokrywy gaźnik to na pełnej komorze chodził około 15-20 sekund i wszystko wypalił
odpalił go dzisaj znalazłem jakąś chinską cewke iskra jest niebieska jest ma dużo mocy wkręciłem świece wszystkie przerwy ustawiałem na oko bo zgubiłem szczelinomierz jechałem miał dużo mocy ale zgasł i już nie chciał odpalić wykręciłem świece iskra była białą wyczyściłem świece założyłem nie odpalił zmniejszyłem troche przerwe na świecy odpala ale przerywa i ma troszke mocy zwiększyłem ją z powrotem i nie odpala zmniejszyłem ją i przerywa troche platynkami się pobawiłem i jak odpala i trochę przerywa i ma troche mocy
jak zamierzasz dłuższy czas na nim jeździć, to zainwestuj w cdi
bo takie cyrki będą normą i pchanie do domu codziennością
zaczynam zbierać do 019 800zł
800zł? Jak na allegro latają po 550zł
ktoś mi kiedyś napisał ze nie warto bo sam się przejechał
ja takowy mam w komarku. Korzystałem z rok? i było wszystko ok. Teraz jest w drugim komarze, bo pasuje w s38
to jescze się zastanowie ale kusi mnie iskrownik od quada za 77
Jeśli jest duża iskra jak sprawdzasz to pod ciśnieniem w cylindrze pewnie zanika.
Podmieniałes fajkę? Bo to wygląda na uszkodzony opornik przeciwzakłóceniowy.
Kup nowa fajkę najlepiej NGK z opornikiem 10 kohm. Oznaczenie LD 10F o ile dobrze pamiętam.