Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Docieranie przylgni cylindra i głowicy - pytanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Zakładam nową uszczelkę pod głowice i nadal są problemy z kompresją - ulatuje. Czy nałożenie pasty zaworowej na górę cylindra i kręcenie na niej głowicy to dobry pomysł, aby głowica ułożyła się do cylindra?
W jafce? Chyba nie ma innego wyjscia jak nie na paste. Sa takie cienkie blaszane uszczelki, warto kupic i sie nie pierdzielic. A jest chodzi o dezameta, to szybciej bedzie troszke splanowac na papierze sciernym i jakiejs plaskiej powierzchni.
W dezamecie. Mam nawet podkładkę z blaszki alu i nie pomaga
bo to jest romet Big Grin
Daj to do splanowania lekkiego najlepiej, tylko potem trzeba będzie spojrzeć czy krawędź tłoka nie wystaje ponad krawędź cylindra.
To tak jak w samochodzie. Po każdym demontażu głowicy nowa uszczelka i planowanie głowicy. A jak nie pomaga, to planowanie bloku (w tym wypadku cylindra
(10-02-2022 13:04:01)wojakrob napisał(a): [ -> ]To tak jak w samochodzie. Po każdym demontażu głowicy nowa uszczelka i planowanie głowicy. A jak nie pomaga, to planowanie bloku (w tym wypadku cylindra
Bez przesady. 3 razy szlif cylindra i głowica do wymiany? Już nie mówiąc o jakiś pracach serwisowych.
Pierwsze słyszę żeby ktoś w Komarze planował głowice po każdym zdjęciu Smile nowa uszczelka i ogien
umyj głowice , pomaluj ją od wewnętrznej strony flamastrem olejnym i weź drobny papier ścierny ( taki o gradacji 1000) i kolistym ruchem pokręć parę razy na takiej powierzchni , sprawdź od spodu gdzie flamaster zszedł a gdzie widać że jest nie ruszony, szlifuj równo dociskając do momentu jak zejdzie cały flamaster, następnie nowa uszczelka pod głowice (odpowiednio grubsza by tłok nie oparł się o głowice ) i dokręcać paroma krokami na krzyż najlepiej z małym kluczem dynamometrycznym.
Przekierowanie