24-07-2021, 03:04:12
Jako że człowiek przestrzeni kosmicznej ma swój własny, autorski temat do spamowania i niszczenia ludziom głów, to ja też chcem.
Będę tutaj wrzucał zdjęcia, porównania części, pytania do mądrzejszych ode mnie w temacie Rometu, odnośnie składu części w danym modelu, czy roczniku. Jako że mam rometów nie dwóch i nie pięciu, to zakładam jeden temat, by nie mnożyć ich w nieskończoność. Do forumowej stajni niebawem zajrzę, brakuje mi dobrych zdjęć gruzinów i przede wszystkim czasu, na ich kompletowanie i w ogóle zrobienia z nimi czegoś.
Na pierwszy ogień pytań idzie temat lag/rur nośnych w romecie Pony, potocznie zwanym Motorynką. Chodzi o wycięcie w trójkącie przy ośce, ułatwiające przełożenie linki hamulca. Pod koniec produkcji w 301 nie robili już tego wycięcia, czy o co chodzi? Dodam tylko że z obu stron, czyli w obydwu trójkątach jet to wycięcie, ale to unifikacja, więc mniejsza o to.

Po prawo M2 z 84 roku, dostałem ją praktycznie nową kiedyś od ojca, jest z jednego kawałka, coś tam przy niej grzebałem, natomiast nie zmieniałem nic przy nadwoziu, lagi też nie tknięte. Ona właśnie posiada trójkąty z wycięciami
Po lewo 301 ze złomu, zaś przednie zawieszenie ma zamontowane z M2 przejściowej z M1, lagi raczej też od nowości siedzą w tym widelcu, w nim również są trójkąty z podcięciem.
[img] http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/36041_2.jpg [/img]


A oto zawieszenie od wspomnianej 301 ze złomu, w jego trójkątach nie uświadczymy wycięcia, w żadnej z rur.

Wszystkie widelce są oryginalne, są w moim posiadaniu przynajmniej od trzynastu lat, więc nie ma mowy o dorabianych elementach.
Kolejne pytanie o pokrywkę schowka w Pony. Posiadam dwie, plastikową i metalową. Nie jetem do końca pewien skąd mam drugą, ale wydaje mi się że z M2, która była przejściówką z M1 (charakterystyczny błotnik, chromowana osłona tłumika). Nie podam rocznika, ani numeru ramy, gdyż dawno temu skończyła na złomie
<sercebolesne>
Niech kto kumaty rozwieje me wątpliwości, czy ta metalowa jest dorabiana, bardzo starannie zresztą, czy jest to oryginał i z jakiego modelu/rocznika może pochodzić.


Będę tutaj wrzucał zdjęcia, porównania części, pytania do mądrzejszych ode mnie w temacie Rometu, odnośnie składu części w danym modelu, czy roczniku. Jako że mam rometów nie dwóch i nie pięciu, to zakładam jeden temat, by nie mnożyć ich w nieskończoność. Do forumowej stajni niebawem zajrzę, brakuje mi dobrych zdjęć gruzinów i przede wszystkim czasu, na ich kompletowanie i w ogóle zrobienia z nimi czegoś.
Na pierwszy ogień pytań idzie temat lag/rur nośnych w romecie Pony, potocznie zwanym Motorynką. Chodzi o wycięcie w trójkącie przy ośce, ułatwiające przełożenie linki hamulca. Pod koniec produkcji w 301 nie robili już tego wycięcia, czy o co chodzi? Dodam tylko że z obu stron, czyli w obydwu trójkątach jet to wycięcie, ale to unifikacja, więc mniejsza o to.

Po prawo M2 z 84 roku, dostałem ją praktycznie nową kiedyś od ojca, jest z jednego kawałka, coś tam przy niej grzebałem, natomiast nie zmieniałem nic przy nadwoziu, lagi też nie tknięte. Ona właśnie posiada trójkąty z wycięciami
Po lewo 301 ze złomu, zaś przednie zawieszenie ma zamontowane z M2 przejściowej z M1, lagi raczej też od nowości siedzą w tym widelcu, w nim również są trójkąty z podcięciem.
[img] http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imageup/36041_2.jpg [/img]


A oto zawieszenie od wspomnianej 301 ze złomu, w jego trójkątach nie uświadczymy wycięcia, w żadnej z rur.

Wszystkie widelce są oryginalne, są w moim posiadaniu przynajmniej od trzynastu lat, więc nie ma mowy o dorabianych elementach.
Kolejne pytanie o pokrywkę schowka w Pony. Posiadam dwie, plastikową i metalową. Nie jetem do końca pewien skąd mam drugą, ale wydaje mi się że z M2, która była przejściówką z M1 (charakterystyczny błotnik, chromowana osłona tłumika). Nie podam rocznika, ani numeru ramy, gdyż dawno temu skończyła na złomie

Niech kto kumaty rozwieje me wątpliwości, czy ta metalowa jest dorabiana, bardzo starannie zresztą, czy jest to oryginał i z jakiego modelu/rocznika może pochodzić.

