231 oraz 232
Spotykalem tez w 2320 a nawet 2330 /2350
No ale to pewnie dlatego, ze ktoś sobie sam takie zalozyl.
Szanowne państwo. Myślę ze ta ramka jest z komara 230 (uchwyty tak samo i tak dalej). W nich tez były tabliczki znamionowe i oddzielnie tabliczka producenta na główce. Jeśli czyta to posiadacz 230, lub 231 niech potwierdzi bardzo proszę.
Jest numer ramy! W miejscu montażu sztyft siodełka troche popracowalem druciakiem i pojawił sie numer 012247 ktoś coś?
W kolach na tak zwane wianki, w przypadku montazu samych kulek maja miec 6, czy 6,35mm?
Czy w Pony M3 były chromowane tłumiki, czy może różnie bywało? Lub ewentualnie w którym modelu był chromowany tłumik.
Czy w Pony M3 wystepowaky dwa rodzaje ogranicznikow skretu? W internecie na kazdym zdjeciu ktore widzialem z M3, byl ogranicznik taki jak w 301, lecz na tym pradawnym ogloszeniu widac ze ogranicznik jeat taki jak w M2 (lakier raczej oryginalny).
https://archiwum.allegro.pl/oferta/rama-...14898.html
I jeszcze jedno pytanie. Czy górna półka się czymś różniła między zawieszeniem pod fi 23 i 25?
Lagi fi 25 to ogranicznik tylny
Lagi fi 23 to ogranicznik przedni, 2 kołki metalowe.
M3 i 301 to ten pierwszy typ.
Co do półek, teoretycznie te same, ale te z pierwszych lat produkcji, mowa o tych że słupkami pod cybant kierownicy, mają nieco mniejsze dolne przetłoczenia wchodzące w rury widelcu. Jeśli taka zastosujesz do lag fi 25 to różnicy nie zauważysz, w drugą stronę może lekko odpychać. Z czasem się ułoży.
Szanowne Państwo, czy byly ogary 205 na 19 calowych kolach, lub cos ogaropodobnego z plastikowym schowkiem?
Nie i nie
Romet t1 miał plastikowe schowki, i koła (chyba) 19 cali
O czymś takim jak 50-T-1 chyba nie muszę Ci mówić
ludzie często mylą te modele.
Ale T1 ma metalowy schowek a pokrywy plastikowe.