Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ustawienie zaplonu 223 czujnikiem zegarowym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Nie mam sily rzezbic w tym guwnie. Chcialbym dac komus zarobic, zamontowac i zeby zadzialo sie. A jak dalej ni bedzie dzialac, to spale ja na chruscie i puszcze to w lajta.
(12-07-2021 17:41:20)Debesta napisał(a): [ -> ]Simery wymienione, pierscienie, tulejka korby nowe, uszczelke pod cylindrem dla peqnosci przesmarowalem uszczelniaczem, pod glowica aluminiowy krag.
Logor 200, Ty jestes za mondry, Ciebie trzeba skrocic troszeczke. Wiesz? Wiesz? Jak sie Pan tak znasz to przyjedz i pomoz. Przyjedziesz Pan? Przyjedz!

Debesta Meksykanie.Ja do Ciebie daleko mam ze asz asz.

A tak na poważnie ponad przeciętnie to jakbyś nie ustawił to powinna zapalić i tu tego wolne trzymać ja nawet największego gruza uruchamiałem który stał kilka lat pod chmurką.

PS. zapłony dobre od bartera ale drogie ugułem


Ja bym jeszcze sprawdził jak kopiesz ile cewka daje prądu i podmienił koło magnesowe bo ono tez lubi figla spłatać.Jak cewka dobra to może połączenia słabe i gdzieś ten prąd ucieka albo zwarcie się gdzieś robi.

Dużo by tez powiedział pomiar kompresji.Wszystko może być porobione a kompresji nie ma.

Wypadkowych jest wiele trzeba szukać po kolei.
Na dzien dzisiejszy i przecietnie wczorajszy, to ja gruzy spod stodoly tez odpalam asz asz, no ale tylko dezamety. Zawsze dezamet odpali jak silnik sie obraca, a z223 zawsze mialem problemy.
Najlepsze jest to ze zalozylem caly uklad zaplonowy ze sprawnej jafki, ktora przecietnie jezdzila, moglaby lepiej, ale jakos tam sie odpychala i ni chuja w tej nie chcialo gadac, a nawet iskra z kazdym kopem coraz to slabsza.
Takze postanowione, bedzie montowany Cdi, ale dopiero wtedy jak mohe serce bolesne przestanie krwawic na eidok tego gruza.
Ps: Na radzie bylem Ruska Delta i wygralem statuetke najlepszego gruza. Zeby smieszniej bylo, to ona wykonana zostala ze starego cylindra 223...
A koło magnesowe podmieniałeś? Bo jak słaby magnes to i iskra będzie słaba przerabiałem temat a jak wszystko przełożysz z działającej tj gaźnik i kompletny zapłon: koło, stator, cewka wn z fajką i świeca to już pozostaje tylko w zasadzie brak kompresji.
Malo braklo a caly silnik bym przelozyl i pewnie na koniec by sie okazalo ze w tej ramie nie dziala.
(13-07-2021 00:35:07)wazniak96 napisał(a): [ -> ]Wielkość koła tak nie ma znaczenia jak jego ciężar. Działa to trochę jak magazyn energii tzn. im lżejsze koło to silnik będzie bardziej elastyczny ale szybciej będzie wytracał obroty np pod górki i na odwrót - cięższe koło zachowuje większy pęd więc wolniej będzie wytracał energię.

Co do CDI to w Jawkach ponoć idzie to zrobić samemu w dość łatwy sposób. Jeśli nope to ludzie polecają te od turbozabytki i audobass. Zdecydowanie odradzam noname z OLX. Ja się dałem naciągnąć...
Na 4jawa są CDI do Jawki
Albo przydrutuj i zrób samemu CDI bo jest mega proste do wykonania a jak masz jakieś części od chińczyków to wyjdzie naprawdę jakieś grosze.

Ja wszystko kupowałem to poniżej 100zł mnie wyszło takie CDI śmiga do dziś w drugim silniku.
O to sie rozchodzo sie, ze juz nie moge sie patrzec na zadne czesci od jafki.
Tak dla mnie zbrzydlo to wszystko, najlepiej kupic gotowe, zamontowac i dopiero jak nie bedzie gralo to podziabac toporkiem jak drewko.
(12-07-2021 23:42:11)Debesta napisał(a): [ -> ]Przyjedz i pomoz jak taki wspanialy ten silnik.

To mnie ma zależeć czy tobie? hmm Jakby było bliżej to może i bym przyjechał specjalnie żeby ci to udowodnić, ale dymać pół Polski jeszcze mnie nie pogrzało :F
Juz zaczynasz, juz?! To po prostu zabiore swoje pierscienie, tulejke i pozbedziesz sie mnie.
A tak na powaznie, chcialbym zeby mi jakis zasrany fanatyk 223 udowodnil ze cos zjebalem przy montazu i tak dalej. Moze srubek ja nie dokrecil od wahacza, albo powietrza napompowal za duzo?
223 jest toporny, fakt, ale u mnie pomogło użycie wiertarki jako rozrusznika. Musiał po prostu zaciągnąć mieszanki dobrze i jak zapalił wtedy, tak teraz zawsze juz pali z kopa, przynajmniej na zimnym xD a wierz mi że tak samo myślałem że jak silnik pochodzi z innej ramy to w mojej nie będzie działał, zresztą to chyba ty nawet mi radziłeś wtedy zeby przywiązać czerwoną wstążkę na kierownicy xDD
Panie Harleju, to moja czwarta jafka (obecnie mam dwie) i wszystkie cztery byly gownem wysranym przez zlego komuniste, znecajacego sie nad ludzmi. Moze ja nic nie umiem, moze dwie rewe rece mam. Sprobuje z Cdi, no chyba ze ktos ma rzut wegielkiem do Deblina, to zapraszam, niech pokaze jak sie ten szajs nareperowywuje (mam nascie roznych zaplonow, wirnikow i tak dalej). I przecietnie na flaszke.
Dla potomnych, w instrukcji napraw motorowerów znalazłem informację że dla wyprzedzenia 1,2-1,5mm odpowiada 1,4-1,7mm mierzone w otworze świecy. No ale to chyba wartosci dla silnika blokowanego.
Stron: 1 2
Przekierowanie