Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z ogarem 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam następujący problem z moim rometem na zimnym silniku Pali od strzała lecz gdy sie rozgrzeje to trzeba dodać gazu żeby odpalił co to może być cewke i platynki wymieniłem zapłon jest dobrze ustawiony nie ma problemu z trzymaniem niskich obrotów nawet na światłach podniosłem poziom Paliwa w komorze pływakowej ale to też nie pomogło nadal trzeba dodac gazu żeby odpalił. Licze na pomoc Big Grin
Jak nie odpala na ciepłym to sprawdź kolor świecy czy nie jest czarna bo jak tak do dostaje za dużo paliwa, jaka masz świece? Może zła ciepłota.
Świece mam f95 kolor jest takiej ciemnej kawy takiej nimy czarnej ale na dokońca
F95 to jest dobrze, a kolor to powinien być kawa z mlekiem taki jasny brązowy, weź jakiś spray np do hamulców i psikaj w stronę uszczelek, simmeringów czy są szczelne jak zgaśnie przy psikaniu to znaczy że tam jest nieszczelnosc, najszybciej żeby to sprawdzić to zakryć dolot powietrza gaźnika ręką i jak zgaśnie to jest szczelny a jak nie to bierze lewe powietrze może to nie ma nic do tego Ale warto sprawdzić, ustaw zapłon Jeszce raz bo może jednak nie jest dobrze
Śilnik jest szczelny po zakryciu dolotu powietrza gaśnie
Lecz myślę nad tym czy może obniżyć iglice o jeden zombek czy to może coś pomóc bo romet nq zimnym pqli od strzała ale na ciepłym trzeba dać gazu
Zapinka wyżej=mniej paliwa zapinka niżej= więcej paliwa, wychodzi na to, że jest za dużo paliwa skoro odpala od kopa na zimnym bo wyższy poziom paliwa na zimnym działa jako takie ssanie i przez to lepiej pali na zimnym a gorzej na ciepłym
Ale czy obnizenie przepustnicy ma wpływ na odpalanie rometa ? Czy to raczej nie ma znaczenia ? Zapine mam na 3 rowku od dołu
Zapinka powinna być na 2 rowku od góry, przynajmniej tak pisze w instrukcji Ogara 200 ustaw tak jak napisałem i Zobacz czy odpala u mnie pomogło bo też miałem problemy z odpalamkem na ciepłym, u mnie zimny pali od kopa, ciepły też a rozgrzany od 2-3 i tego raczej nie zmienię.

Jak za 3 razem chwyta to jest dobrze, jak dopiero za 4 czy 5 razem to nie jest dobrze, zmniejsz poziom paliwa w pływaku
Co do iglicy to nie ma jakiejś reguły "zapnij na x rowek i będzie ok". Po to jest regulacja (w postaci rowków) aby regulować. Silniki są w różnej kondycji i niestety trzeba czasami po prostu pokombinować z różnymi konfiguracjami.

Problem raczej właśnie z regulacją dawki paliwa. Możesz pokobinować acz kolwiek nie oczekiwałbym, że osiągniesz ideał. Wink

Spaceman, gaźnik od dezamteta to nie Jikov. W GM12F nie zmniejsza się poziomu paliwa w komorze pływaka.
Ja w moim ogarze zwiększyłem poziom paliwa w komorze pływakowej przez podpilowanie góry gaźnikaponirważ mialem wcześciej problem z przerywaniem ogara pomogła wymianan gaźnika lecz po wymianie gaźnika chodzi dobrze nie przerywa chodzi lux trzyma niskie obroty i nawet na światłach chodzi lux ale jak go zgasisz to potem nie chce odpalic bez dodania gazu tylko jak komiwsz go z 3-4 razy to odpali jakoś wiec nie wiem czy to wina paliwa czy co
wychodzi na to że się przylewa i dlatego problem jest na ciepłym ja bym jeszcze sprawdził czy pływaka nie przytapia w tych gaźnikach jest nieszczęśliwie rozwiązana ta oś pływaka i łatwo ja skrzywić lub przy montażu źle się łozy i będą właśnie problemy z zatapiającym się pływakiem.
Pływak mam nowy plastikowy chinol. Ale zauważyłem że po zatopieniu go pompką przestaje zamykac Sad
Przeniosłem do odpowiedniego działu
Dziękuję ale czy znasz odpowiedz na moje pytanie?
Jak pływak nie pływa to pewnie jest dziurawy, albo zacina się zaworek lub przepuszcza. Wymienił bym pływak na nowy metalowy i całą pokrywkę.
Stron: 1 2
Przekierowanie