Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Skąd wiedzieć czy kończy się paliwo Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć, takie pytanie, jeżeli pojadę np. w trasę czy coś to skąd wiedzieć kiedy kończy się paliwo? zacznie przerywać i wtedy dać na rezerwe?
Ja to bym... odkręcił korek i zajrzał do środka baku ile zostało po jakimś odcinku drogi facepalm
Weź chłopie pozbieraj pytania i wtedy wystaw jeden temat zbiorczy na temat np ogara 200. Śmiecisz forum pierdylionem wątków. :/
dramat... Niedługo będą pytania skąd wiedzieć czy chce mi się kupę?
(26-03-2021 15:31:59)łogór 200 napisał(a): [ -> ]dramat... Niedługo będą pytania skąd wiedzieć czy chce mi się kupę?

Jak w ogarku, wyjmujesz korek i sprawdzasz ile zostało hahah
A jakiego łańcucha używacie? Favorit? https://allegro.pl/oferta/lancuch-napedo...9855165789 bo te YBN za 20zł chyba nie są dobre
DID
Spaceman164 napisał(a):to skąd wiedzieć kiedy kończy się paliwo? zacznie przerywać i wtedy dać na rezerwe?
Jak tak robię jadąc swoim Ogarem krejzi Bo nawet gdybym zajrzała to nic nie zobaczę :F
(26-03-2021 18:48:47)seler1500 napisał(a): [ -> ]DID
A można widzieć, który DID? Bo np. Na gmoto łańcuch Favorit 115h 118 ogniw jest napisane, że do Ogara 200 a DID nie ma oznaczenia 115H tylko 428 lub 420
No wiesz kolego... my tu z chęcią, sercem i dobrym słowem dla każdego, ale takie problemy naprawdę rozwiązuje wyszukiwarka - zawsze możesz też produkt porównać z innymi w innych sklepach...
Ilość ogniw - szanujący się sprzedawca - zawsze będzie podawał, bo ten parametr jest zmienny i zależny od Twoich preferencji - ile potrzebujesz, tyle wybierasz... parametry "420" czy "428" są to standardy odległości, szerokości oraz średnicy rolek - zależą także od tego, jakie masz zębatki: zdawczą oraz zbiorczą (przy silniku i przy kole).
Części zamienne są różne, dlatego mierzymy suwmiarką nasze (niezużyte, bo jeśli tak to będzie przekłamanie) koła zębate, dążymy dalej do tego, aby oba miały te same parametry i dobieramy standard łańcucha - 428 to obecnie do naszych motorowerów i kół zębatych panujący standard...
Podsumowując - to dwa różne parametry, a ilość ogniw jest dla Ciebie najistotniejszym, bo Ogar to nie Ducati Panigale - najwyżej szybciej wyeksploatujesz zespół przeniesienia napędu w razie pomyłki Wink
Łańcuch się zmienia razem z zębatkami więc po prostu kupujesz cały napęd inaczej to bez sensu. Oryginalnie w ogarku jest 115h CHYBA
415/415H jak już. I taki DID kosztuje 55-60 zł w zależności od sklepu. Oczywiście do tego też nowe zębatki. Jak czyścisz , smarujesz regularnie to wytrzyma kilka sezonów.
(27-03-2021 13:16:40)seler1500 napisał(a): [ -> ]415/415H jak już.

Generalnie to chyba najlepiej napisane, ale prawdą jest też, że sprzedawcy sami piszą głupoty... Byleby produkt wypchnąć...

Odrestaurator napisał(a):Łańcuch się zmienia razem z zębatkami więc po prostu kupujesz cały napęd inaczej to bez sensu.

I to święta prawda też Rolleyes
Odrestaurator napisał(a):Łańcuch się zmienia razem z zębatkami więc po prostu kupujesz cały napęd inaczej to bez sensu.

Co znaczy 428 i ilość ogniw to wiem ale jedyne zębatki jakie znalazłem do Ogara to takie https://allegro.pl/oferta/zebatka-tyl-55...9356255129
dlatego szukam dobrego łańcucha 415, który się nie rozciągnie całkowicie po 1000km znalazłem taki DID 415 kilka takich zestawów ale wszystko bezoringowe a podobno takie są do crossów itd.
To Favorit.
Stron: 1 2
Przekierowanie