Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2352W do odbudowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
UWAGA CZYTAJ OPIS!
Na sprzedaż Komar 2352W, rocznik prawdopodobnie ok.1978-79 (przedni widelec taki jak w 2351).
Motorower jest do całkowitej odbudowy, może służyć jako baza, bo i tak jak ktoś robi renowację od A do Z to i tak wymienia się większość częśći Smile Nie chcę tutaj kogoś oszukiwać żeby ktoś jechał z drugiego końca Polski dlatego rzetelnie postaram się opisać stan.

Rama jest jak na moje oko prosta, lakier oryginał nie jest przeżarty ale raczej do malowania, na zdjęciach dużo brudu. Do naprostowania może być oś od stopek, mocowania wydechu i silnika, choć nie jestem pewien czy nie wystarczy go porządnie skręcić (na zdjęciu jest tylko prowizorka). Na główce ramy wyczuwalny niewielki luz. Numery nie klepane. Na ramie wybita zamiast tabliczki pojemność. Brak jednego bolca ogranicznika skrętu. Lagi pracują. Gwinty w ramie OK. Pęknięć ramy nie stwierdziłem. Tylny wahacz do wymiany lub spawania (zdjęcie). Nowa oś tylnego wahacza. Ucięte mocowanie głowicy oraz rurka do powietrza (ktoś wsadzał S38). Podnóżki nieoryginalne, przerabiane od wczesnego 2350 (przykręcane). Tylny błotnik od Kadeta. Schowki całe. Instalacji elektrycznej brak (są stacyjka i przełącznik na kierownicy). Tłumik (czarny, do odmalowania) oraz stopki (bez bolca i sprężyny) dorzucam luzem, kolanko mam jakieś stare ale pod silnik S38. Licznik jest prawie nowy, ma nabite kilkaset km, sprawdzałem go wiertarką to chodzi, ale wkład lata luźno. Brak odbłyśnika przedniej lampy. Zbiornik myslę że szczelny ale do odrdzewienia w środku, kranika brak. Siedzenie i reszta jak na zdjęciu. Manetki od starszego modelu Komara (ZZR). Koła raczej do wymiany lub jak ktoś woli odnowy, przerobione na łożyska (ośki fabryczne), widoczna korozja, nie sprawdzałem jak bardzo krzywe, tylna piasta posiada wyszczerbienie, może brakować którejś szprychy, ślimak przepuszcza, okładziny stan nieznany, brak dźwigienki hamulca,druta oraz pedału, brak korka gumowego ramy. W kołach brak fartuchów, opony śmietnik, dętki dorzucam dwie NOWE zapakowane luzem. Linek brak, łańcuch jakiś znajdę luzem, dokładam nową tylną zębatkę. Osłony łańcucha brak. Silnik (akurat nie z tej sztuki, ale on miał z tego co wiem 023 fabrycznie) to de facto wydmuszka, kartery są nie od pary, był rozpoławiany młotkiem, wał krzywy, głowica zerwany gwint, kompletność w środku nieznana, brak zapłonu, aparatu od biegów z dźwignią, tulejki pod zębatkę, sprzęgło i koło zamachowe może znajdę, prawa pokrywa pamiętam przepuszczała olej. Gaźnika brak, cylinder z tłokiem daję drugi (do szlifu, ale wygląda na oryginał, gwinty całe). Kopniak jakiś jest. Może brakować w silniku, jak i w ramie jeszcze czegoś o czym zapomniałem, ale mogę też jeszcze czegoś do niego poszukać. Preferuję odbiór osobisty żeby potem nie było, ale jak ktoś mi powie w jaki sposób, to mogę to wysłać. Nie sprzedaję na cześci. Brak jakichkolwiek dokumentów, w moim posiadaniu 14 lat, znam pochodzenie ale człowiek nie żyje, zresztą jak żył to mówił że nie ma szans na dokumenty. Miał być robiony ale muszę się skupić na moich innych pojazdach. Cena 450 zł do negocjacji lub zamiana tylko na silnik Dezamet 023 w godnym stanie (mogę coś dopłacić). Lokalizacja Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie. Kontakt przez PW lub tel 794 266 921.

ExclamationOdnośnik do zdjęć: https://photos.app.goo.gl/PFvmaEzpPL722CK96
I takie opisy szanuje. Powodzenia w sprzedaży!
Sprzedany.
Przekierowanie