Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Guma na gaźnik, brak mocy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Mam taki problem, że kiedy zakładam gumę na gaźnik komar całkowicie traci moc. Sprawdzałem drożność ramy, przepływu powietrza i jest ok. Regulowałem gaźnik, czyściłem filtr, ale dalej nic nie pomaga, bez gumy chodzi normalnie tak jak powinien.Mógłbym sobie dać z tym spokój, ale chce jak najmnej zwracać na siebie uwagę sąsiadów Big Grin, a komarek z gumą chodzi jak pszczółka tylko,że jak stoi, a jechać już nie chce .Co może być przyczyną takiego zachowania?
Jesli faktycznie gaźnik czysciutki, to ja bym obstawil za duzo paliwa.
Też o tym myślałem, dzisiaj przestawie iglicę na najmniejszą mieszankę bo do tej pory był na średniej i najwiekszej i było to samo.
Niestety nic nie pomogło. Chyba będę musiał sprawidzć w jakim stanie są pierścienie bo coś mi się wydaje, że słychać jakiś metaliczny dżwięk z silnika .
Jaki kolor masz swiecy?
A drożna rura ramy? Kompresorem wydmuchał byś
(30-08-2020 12:25:06)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]A drożna rura ramy? Kompresorem wydmuchał byś



Nowweski zomowiec, czytales pierwszy post? Gosc tam w 3 zdaniu bodajze pisał że sprawdzał i jest ok....
Wiesz. W moim komarach tak samo zamontowałem tą gumę i zalewało od strony filtra i nie było jazdy. Nie wiem od czego to zależy, nawet pomimo regulacji gaźnika.


rozwiązałem to tak, że w pierwszym komarze wsadziłem puszkę szmerów, a w drugim wsadziłem inny gaźnik tzw. do dellorto 14.12l i tam grze jest plastikowa zasłona na filtr powietrza, to ją zdjąłem i przymocowałem tą gumę do gaźnika oraz do ramy i wygląda ok "jak z fabryki" - teraz jest w czasie testów tego patentu
(30-08-2020 13:37:02)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Wiesz. W moim komarach tak samo zamontowałem tą gumę i zalewało od strony filtra i nie było jazdy. Nie wiem od czego to zależy, nawet pomimo regulacji gaźnika.


rozwiązałem to tak, że w pierwszym komarze wsadziłem puszkę szmerów, a w drugim wsadziłem inny gaźnik tzw. do dellorto 14.12l i tam grze jest plastikowa zasłona na filtr powietrza, to ją zdjąłem i przymocowałem tą gumę do gaźnika oraz do ramy i wygląda ok "jak z fabryki" - teraz jest w czasie testów tego patentu

Jak pracuje Ci komar na tym gaźniku, lepiej się wkręca? Dysze są orginalne czy zmieniałeś? Jaki króciec zastosowałeś? Też chcę zastosować ten gaźnik do 019 i nwm czy warto zmieniać z oryginalnego GM13F.
Ten gaźnik, to taki k60b, ale poprawiony.

Silnik jest dynamiczny

Na niższych obrotach ma chęć, aby ciągnąć.

Filtr powietrza w zestawie, gdy k60b trza dokupywać.

koniec bawienia się w regulacji blaszki pływaka, jak w k60b

już nigdy więcej wycieku paliwa, jak w k60b lub w oryginalnym (nawet jak pozostawisz na noc otwarty kranik 0 paliwa)

brak dyszy do regulacji składu mieszanki

Od razu zapala na ssaniu - czy to zimny lub ciepły, gdy w k60b, gdzie trza pompować paliwo, aż wycieknie.


Dysza, która jest w zestawie (57) wystarcza spokojnie - ja mam dwa komary z tymi gaźnikami w drugim mam 60, bo trochę mniejsze wolne obroty mam. Wsadzałem także dyszę 50 dla testu, to palił bardzo mało, ale 40 oraz 70 i więcej, to silnik się chciał jechać, albo się dławił.

Miałem także gazniki k60b by zsrr oraz oryginalne komarowskie - wszystkie sprzedałem, bo nie wyobrażam sobie powrotu do nich Rolleyes
Ogólnie tym komarem, jeżeli jest pogoda, to dojeżdżam do pracy i tylko raz miałem awarię, gdy odkręciła mi się dysza w gaźniku, bo była pewnie nie za mocno wkręcona - i tyle. Mam silnik 017 i czuje z tym gaźnikiem, że brakuje jednak tego 3 biegu, bo wiem, ze by dał radę więcej.... a w 019, to byłoby super!
Niby głupie, ale może jak na niego siadasz to siedzenie w jakiś sposób pod naciskiem zasłania otwór w ramie? Big Grin
(30-08-2020 21:29:31)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Niby głupie, ale może jak na niego siadasz to siedzenie w jakiś sposób pod naciskiem zasłania otwór w ramie? Big Grin

Miałem tak w kadecie, tam siodełko jest na sprzężynie a ona była pęknięta i nie była na swoim miejscu, przez co siodełko podczas siadania zatykało dziurę w ramie.

(30-08-2020 21:16:24)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Ten gaźnik, to taki k60b, ale poprawiony.

Silnik jest dynamiczny

Na niższych obrotach ma chęć, aby ciągnąć.

Filtr powietrza w zestawie, gdy k60b trza dokupywać.

koniec bawienia się w regulacji blaszki pływaka, jak w k60b

już nigdy więcej wycieku paliwa, jak w k60b lub w oryginalnym (nawet jak pozostawisz na noc otwarty kranik 0 paliwa)

brak dyszy do regulacji składu mieszanki

Od razu zapala na ssaniu - czy to zimny lub ciepły, gdy w k60b, gdzie trza pompować paliwo, aż wycieknie.


Dysza, która jest w zestawie (57) wystarcza spokojnie - ja mam dwa komary z tymi gaźnikami w drugim mam 60, bo trochę mniejsze wolne obroty mam. Wsadzałem także dyszę 50 dla testu, to palił bardzo mało, ale 40 oraz 70 i więcej, to silnik się chciał jechać, albo się dławił.

Miałem także gazniki k60b by zsrr oraz oryginalne komarowskie - wszystkie sprzedałem, bo nie wyobrażam sobie powrotu do nich Rolleyes
Ogólnie tym komarem, jeżeli jest pogoda, to dojeżdżam do pracy i tylko raz miałem awarię, gdy odkręciła mi się dysza w gaźniku, bo była pewnie nie za mocno wkręcona - i tyle. Mam silnik 017 i czuje z tym gaźnikiem, że brakuje jednak tego 3 biegu, bo wiem, ze by dał radę więcej.... a w 019, to byłoby super!

Dzięki za szczegółowy opis, teraz wiem, że mogę na spokojnie kupić ten gaźnik i wszystko będzie działać, została tylko kwestia dorobienia króćca.
Z tym króćcem, to mam na to patent za małe pieniązę, który zastosowałem u siebie
kup ten króciec
https://www.4jawa.com/produkt/2392/kroci...wa-babetta
i byś musiał potem wyciąć te boczne elementy zaznaczone, aby wszedł na szpilki cylindera. Dodasz większą podkładkę i skręcasz
https://drive.google.com/file/d/1-Efx0B1...sp=sharing

jednakże zauważyłem po zakupie, że ta tuleja w króciu może wyjść samoczynnie, bo sprzedawca skleił o jakimś butaprenem facepalm... ja to połączyłem klejem anaerobowym - możesz np. klejem do gwintów i cacy


jak wsadzisz ten gaźnik oraz zapłon cdi, to ten 019 będzie odpalał, jak Simson karasia.
https://drive.google.com/file/d/1dqjhvMI...sp=sharing

Zapisz to sobie
(30-08-2020 22:08:57)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Z tym króćcem, to mam na to patent za małe pieniązę, który zastosowałem u siebie
kup ten króciec
https://www.4jawa.com/produkt/2392/kroci...wa-babetta
i byś musiał potem wyciąć te boczne elementy zaznaczone, aby wszedł na szpilki cylindera. Dodasz większą podkładkę i skręcasz
https://drive.google.com/file/d/1-Efx0B1...sp=sharing

jednakże zauważyłem po zakupie, że ta tuleja w króciu może wyjść samoczynnie, bo sprzedawca skleił o jakimś butaprenem facepalm... ja to połączyłem klejem anaerobowym - możesz np. klejem do gwintów i cacy


jak wsadzisz ten gaźnik oraz zapłon cdi, to ten 019 będzie odpalał, jak Simson karasia.
https://drive.google.com/file/d/1dqjhvMI...sp=sharing

Zapisz to sobie

Dobry pomysł z tym króćcem, dzięki wielkie raz jeszcze Shy Nie mogę zobaczyć plików na dysku google co udostępniłeś bo trzeba mieć do nich uprawnienia, wysłałem prośbę o nie jak coś.
Rozumiem, że widziałeś tę zdjęcie z dysku google, gdzie masz ciąć, aby było ok?
jak nie, to

a ten drugi plik, to po prostu filmik, gdzie wsadziłem ten gaźnik do s38
https://www.youtube.com/watch?v=2fuj17EAhOo
Stron: 1 2
Przekierowanie