Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Guma na gaźnik, brak mocy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Na razie czekam na pierścienie założe nowe i znowu będę próbować czy to coś dało czy nie. Kolor świecy kawowy-brązowy ładnie wypalona, ale jakbył jeżdzony bez tej gumy ;P . Pamiętam, że dawno temu z kumplem jak składaliśmy silnik cylinder za nic nie chciał wejść i lekko je spiłowaliśmy, może kompresja nie ta, albo coś w tym rodzaju. Rama drożna, siedzenie nie zatyka. Jeszcze jedną rzecz zauważyłem, że przelot gażnika od strony cylindra jest jakiś jajowaty i miejscami wychodzi nawet 11mm średnicy. Czy to może mieć jakikolwiek wpływ ?
11mm to mało on fabrycznie ma 12mm
Jedyne co tu jest możliwe to ktoś wsadzał gębę i rozwiercił główną dyszę paliwową. Innej możliwości nie ma.
Romety chodzą głównie na ustawieniu iglicy na środku. Jeszcze nie widziałem by któryś chodził na innym ustawieniu poprawnie.
Kup nowe dysze do gaźnika, bądź załóż sprawdzone używane.
Mam nowe dysze główne 40 i 45 do gaźnika GM 12 F oryginalne Łódzkie . Cena 5 zł sztuka. Jak potrzebujesz pisać na PW.
Pierścienie wymienione, zapłon ustawiony i niestety nadal to samo. Jedyna jaka opcja mi została to nowy gażnik . Może niedługo kupie wymienie to napiszę czy były jakieś postępy w sprawie . Raczej nie bedę bawił się w naprawianie tego skoro nie do końca wiadomo co z nim jest ;/
Wiesz co, zamiast kupywac to znajdź kogoś kto ma komara/kadeta/ogara na którym wszystko sprawnie działa i porzycz na chwilę gaźnik to się przekonasz
Stron: 1 2
Przekierowanie