Czy ja wiem, wiertara też daje radę.
Uwierz mi mam silniejsze wiertary i 4 rodzaje szczotek , ale na dobrze utwardzony lakier , to tylko propan-butan i schodzi jak masełko
Uwierz mi bo Charta już skończyłem , a tam to było trochę pierdolenia się
a miałem kilka dni na to
Jak chce wiertarką robić to niech robi
dużo lepiej schodzi po nagrzaniu
widzę adaś ze rozbebeszyłeś już resztki tego mojego komarka.
Tylko błotnik, bagażnik i osłona łańcucha.
Wczoraj wymieniłem z Bakiem (baku 50 T-1) sprzęgło, więc jeszcze tylko zapłon i może odpali.
Narazie prace nad nim zostały wstrzymane, bo teraz priorytetem jest ogi.
Zawsze tak jest jak nowe moto jest
Żeby ogi odpalił wiele nie trzeba, więc go dopieszczam
, a przy owadzie to jeszcze kupa roboty.
(19-04-2011 22:14:18)bujak96 napisał(a): [ -> ]a przy owadzie to jeszcze kupa roboty.
tak samo jak przy moim Charcie tylko że on jeździ
jakbym to skądś znał.....
też taki silnik kiedyś chciałem włożyć do swojego dobrze że nie włożyłem bo by sie nie zmieścił
Po 1. Kubala wróc do starego nicku!
Po 2. Jakbym wsadził koło 16-17" to by się zmieścił.
(27-04-2011 17:37:06)bujak96 napisał(a): [ -> ]Po 1. Kubala wróc do starego nicku!
Po 2. Jakbym wsadził koło 16-17" to by się zmieścił.
i błotnik byś musiał zdjąć, a tak poza tym zmiana silnika z fabrycznego na inny, też jest WT, uświadom to sobie.
Jak w Komarze wyglądał by "Czech" ?