Rama wstępnie oszlifowana.
Odkręć tylni błotnik jeszcze
I lagi rozbierz
Chętnie, ale mam z tym problem, bo te śruby są tak zardzewiałe że nie da rady odkręcic. Na szczęscie dzisiaj ojciec przyjechał to jutro wszystko rozkręcone.
śruby rozcinasz szlifierką, bo chyba nie powiesz że będziesz skłądał go na starych przerdzewiałych śrubach
Wszystkie śrubki będą nowe.
bujak jbc. to mam trochę części do komarka.
Potrzebuję tylne koło, podnóżki, zapłon i sprzęgło do 023.
Widać że prace wrą
a pro po błotników nie wiem czy to dobry pomysł ale duże wżery możesz zaszpachlować
Będę musiał chyba poszpachlowac, bo taniej mnie to wyjdzie niż jakbym kupił nowe błotniki.
chyba że kupisz filter i szlifujesz
on bodajże kosztuje 3zł tam gdzie papier ścierny tam kupujesz