Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Sama rama bez dynama czli T-1 by Bkrukl
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Ok czyli jakies szarpnięcie musiało byc. Joozku jeśli mogę prosić, to podeślij cenę tych amorków i szpilki na pw.
Kolejne pytanie... czy w t1 lampa sie jakoś różni kształtem od innych? Bo mam wrażenie że u mnie uchwyty lampy są jakoś za bardzo rozgięte....
Panowie, obie dysze w gaźniku są. Ale żadnych numerów na nich nie widzę....
Czy jest jakiś sposób na ich zmierzenie?
Sam nie zmierzysz, specjalista od gaźników, ew. zegarmistrz. Ale dziwi mnie trochę, że nie ma nawet zarysu cechowania.
No nie ma nic. Pod lupą sprawdzałem nawet...
Namęczyłem się, żeby było cokolwiek widać, ale o:



Tak o powinno mniej więcej wyglądać. Będzie najwyżej dla potomności.
Umknęło mi parę wiadomości z jakiegoś powodu i odniosę się do nich teraz:
Mam obecnie 3 cylindry od 019 i w związku z #zostańwd̶o̶m̶u̶garażu pewnie będę miał czas, żeby z wszystkich trzech odrysować mapy. Szatek wprawdzie udostępnił nam mapy, ale będziemy mieli dla potomności swoją forumową i do tego z trzech różnych pomiarów, więc może być dokładniejsza (chociaż to Dezamet - nigdy nie wiesz Smile ). Co za tym idzie, obmierzę też tłoki. Nie to, że Szatkowi nie ufam, bo komu jak nie jemu, ale frapuje mnie wciąż inny numer katalogowy, choć to może nic nie znaczyć...
Fajnie by bylo. Bo o ile cylinder już wiem jak rozpoznać, tak z tlokiem troszke niewiadomo jak jest.
Odnosnie mojego t1, zostalo rozebrane na części. Trwaja poszukiwania tłumika w conajmniej dobrym stanie.
Szpilkoslimak i podnóżki zamówione u Joozka.
(02-02-2020 17:16:14)Szatek napisał(a): [ -> ]Co do dyszy wolnych obrotów, to także możesz zastować w.w. dysze i zrobić podobnie z gaźnikiem. Ale chyba jednak produkują dysze 25 do gaźników Rometów, ale tylko w kompletach z tą główną 40. Nie jestem pewny, bo nie ma na nich oznaczeń, ale obie wyraźnie się od siebie różnią.

I przepraszam jakkolwiek jeśli kiedyś wprowadziłem kogoś w błąd:
Tak jak pisze Szatek, dysza "wolnych obrotów" - a prawidłowo powietrzna, w tym silniku i przy tym gaźniku (gm13f) powinna być właśnie 25, co wydaje się nielogiczne, skoro w gm12f jest 35... Decyduje ona bowiem też o stopniu rozpylenia mieszanki, a nie o ilości powietrza perse...
Ale przecież we wszystkich gaźnikach GM1xF, dysza wolnych obrotów ma przepustowość 25. Skąd masz informacje, że to była 35? Były dysze 38 i 40, ale to dysze główne.
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego ale do tej pory żyłem w przekonaniu że miały 35 Smile ale co zrobić, człowiek głupi jest. Jeszcze bym się dał pokroić za to. Ale lepiej późno niż wcale Wink
W końcu pomalowane :-)
Ładny kolor! Swoją drogą - widzę, że lakiernia miała co robić Smile
Lakiernia czyli własny garaż, pracowała dziś cały dzień :-)
Efekt zadowalający :-)
W wolnej chwili siedzenie poskładane
Zły pokrowiec. No i poza tym, gum blachy się nie lakieruje...
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie