Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik chart 70
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
tak z ciekawości . Kosz sprzęgłowy ma taką samą średnice czy inna ? chodzi mi o wymiar "na zębach " ?
A w sumie to mam istotne pytanie. Czy kanały różnią się od 50cc? Pewnie to samo co w kosiarce ale możliwe że zmienili.
(31-07-2019 23:20:37)grek132 napisał(a): [ -> ]tak z ciekawości . Kosz sprzęgłowy ma taką samą średnice czy inna ? chodzi mi o wymiar "na zębach " ?

Kosz jest taki sam, a zębatka na której jest kosz ma więcej zębów, które są plytsze z tego co pamiętam i cała średnica jest około 2mm większa.

Co do kanałów to takich rzeczy nie jestem w stanie powiedziec Tongue
Silnik złożony, odpalony na czasie postaram sje wrzucić filmik Big Grin znaczna poprawa mocy jednak prędkość dalej w granicach 50km/h. Kompresja dobra, prawie cały środek są to części nowe z epoki, nawet uszczelki. Uszczelke pod głowicę wziolem aluminiowa od Simsona. Do kolejnego silnika szukam glowci od charta (również od 70) i wału, najlepiej nowy chyba że ktoś posiada jakieś info o dobrym zamienniku Big Grin
Wału od 70 nie dostaniesz, graniczy z cudem, zostaje przeróbka od 50
Glowica raz na rok się gdzieś trafia
Jakie sprzęgło wrzuciłeś?
Dostałem info że wal od 70 był pełny bez tych dwóch otworów, a o jakiej przerobce myślisz? Sprzęgło z mniejszą ilością zębów dałem. Myślałem też nad głowicą od Simsona wtedy łatwiej z tłokami itp ale jak z wyglądem i ogólnie ze spasowaniem?
Nie pamiętam ale wał albo ma mniejsze albo większe otwory gdzieś mam taki wał w połówkach, postaram się poszukać
Trzeba wał wyważyć do tloka
70 kopa ma, rwie na koło ale prędkość dupy nie urywa
Ja nie wiem bo może mam skrzynkę od motorydwanu a może przełożenia były inne

Masz jakas fotę karterow od środka?

Juz mam fote Smile
Skrzynia była chyba taka sama, jedynie wodzik i kosz sprzęgłowy są inne. Kartery od środka są identyczne, wiadomo więcej miejsca na tłok. Wyważyć wał do tłoka tzn?
(16-07-2019 23:37:02)Deecuu napisał(a): [ -> ]
(15-07-2019 22:47:59)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Z ciekawości upolowałeś to na jakichś portalach aukcyjnych czy w okolicy?
Możesz dać zdj wałka startera,w szczególności sprężyny.

szczerze zadzwoniłem do faceta co sprzedawał zwykły silniki i tam dowiedziałem sie ze ma 70 a jak zajechałem na miejsce okazało się ze ma i drugą Big Grin a kupiłem to w Nowej Dębie

Wałek różni sie tylko tym że ma dodatkowy gwinta na przytrzymanie kopki



Ogólnie potrzebuje uszczelki pod cylinder, może ktoś posiada?
Szukam takiego wałka do biegów? potrzeba mi do silnika do motorydwanaSad
Szukasz wałka biegów czy startera? Wałek startera z dodatkowym gwintem oferował chyba jackmotors jako normalny wałek do charta Wink.
Panie i Panowie sprawa drugiej głowicy do silnika. Myślałem nad głowica od simka s70 ale ona nie wygląda najlepiej, jaka jest szansa na przerobienie zwykłej głowicy od charta na taką żeby pasowały tłoki od simka 70?
Sprawa druga założyłem gaznik bing 15mm(chinol bing) nie jest najgorzej ale jakie inne gaźniki polecacie?
Głowice oryginalną idzie przerobić, wystarczy trochę wyobraźni. Gaźnik jest stanowczo za mały, myślę że Amal 21 lub Dpr 21 z JackMotors będą idealne Big Grin Powodzenia
ale jak do tego się zabrac? ;D dziena zaraz poszukam Big Grin
czy do tej operacji będzie potrzebna głowica od simsona czy wystarczy sam tłok? jak by to ugryźć? Druga sprawa co do gaźnika lepiej dorobić większy krócieć czy oryginalny? Big Grin
Kurde jako że jestem na studiach zdala od mojego garażu a zbliża się dużo wolnego planuje to dobrze wykorzystać, ogólnie jeden silnik złożony i wszystko działa dobrze i czas się wziąć konkretnie za ten drugi. Na sam początek regeneracja wału czytałem że jeżeli chce założyć tłok od Simsona s70 to pasuje założyć korbowód simsonowski? Będzie to miało sens? Kolejna rzecz cylindra, chciałbym powiększyć okno dolotowe jak i wylotowe i zastanawiam się nad dorobieniem kanałów pluczacych co powinno podnieść jego moc. I najważniejsza sprawa głowicy wybór tańszy - zamontować głowicę od simka co nie wygląda moim zdaniem najlepiej, inny wybor przerobić głowicę od 50 - napawać i utoczyc jednak nie wiem kto może się tego podiąć. Te sprawy są chyba najważniejsze, wszystkie inne potrzebne rzeczy i części posiadam. Zapłon najpewniej CDI - turbozabytki. Gaźnik jak kolega wyżej pisał koło 21mm i jakoś przerobię króciec Big Grin
Jak oceniacie takie coś?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie