Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik chart 70
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(13-07-2019 12:35:12)damian94 napisał(a): [ -> ]Przepustnica nie może być inna, bo to te same gaźniki praktycznie. W sensie 206 i 208. Różnią się dyszą główną i tyle.

Czyżbyś korbę miał z łożyskiem w główce? HG18?

Komora spalania w głowicy może i ta sama, ale głowica sama w sobie jest całkiem inna.

Na czasie wrzucę zdj i pokaże, ogólnie przepustnica jest inna być może nie od tego. Dysza pływak i zawór są jak nowe, niestety nie mam góry ale to przeloze od 206.

Dzwonilem zapytać się do sklepu motokam i się już dowiedziałem że inna
Co dokładnie kupiłeś z tymi silnikami? Nie sprzedałbyś jednego?
(13-07-2019 15:03:23)damian94 napisał(a): [ -> ]Co dokładnie kupiłeś z tymi silnikami? Nie sprzedałbyś jednego?

Kupiłem 2 silniki prawie kompletne, bez pokryw magneta i jeden bez głowicy. Narazie nie rozważam sprzedaży.

Co do korby na jednej jest jakis znaczek przypominający K i napis 16HG, a na tej od 70 jest mniej wyraźny napis 16HG plus jakiś znaczek ale nie potrafię go odczytać. Więc prawdopodobnie wały są takie same(chyba że ktoś już to przekładał)

Taka przepustnica była w tym gazniku:




Koło przepustnicy od Binga to ona nie leżała. Nic dziwnego, że przysłony nie ma.
(14-07-2019 18:10:12)damian94 napisał(a): [ -> ]Koło przepustnicy od Binga to ona nie leżała. Nic dziwnego, że przysłony nie ma.

W sumie masz rację, zapomniałem o tej przyslonie. Aczkolwiek patrząc na napis na dyszy to jest taki sam jak w 206 więc to mnie trochę miesza. W sumie pływak jest biały więc wygląda na mało używany
Jak bys go lupal, policz zeby trybow skrzyni
(15-07-2019 16:04:14)Supryk napisał(a): [ -> ]Jak bys go lupal, policz zeby trybow skrzyni

W skrzyni oba wałki są takie jak w charcie, natomiast kosz sprzęgła ma 76 zębów a nie 63

Kartery wyczyszczone, niedługo zabieram się za składanie Big Grin




Z ciekawości upolowałeś to na jakichś portalach aukcyjnych czy w okolicy?
Możesz dać zdj wałka startera,w szczególności sprężyny.
Czyli wychodzi, że ma większe przełożenie.
(15-07-2019 22:47:59)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Z ciekawości upolowałeś to na jakichś portalach aukcyjnych czy w okolicy?
Możesz dać zdj wałka startera,w szczególności sprężyny.

szczerze zadzwoniłem do faceta co sprzedawał zwykły silniki i tam dowiedziałem sie ze ma 70 a jak zajechałem na miejsce okazało się ze ma i drugą Big Grin a kupiłem to w Nowej Dębie

Wałek różni sie tylko tym że ma dodatkowy gwinta na przytrzymanie kopki



Ogólnie potrzebuje uszczelki pod cylinder, może ktoś posiada?
temat uszczelki pod cylinder ogarniety, wystarczy delikatnie przerobić oryginalną. Wymieniłem łozyska i uszczelniacze, załozyłem nowy wałek zdawczy niestety oryginalny tłok ma naderwany kawałek spodu przez co będę musiał szukac innego. Co polecacie? wał tez oddam do regeneracji oraz zastanawiam sie nad sciągnięciem blokady z okna wydechowego cylindra jednak nie wiem o co chodzi dokładnie.
Tłok od Simsona. Tyle że pytaj o jak najlżejszy. Tłoki węgierskie mają podobną wagę do oryginalnego. W Jackmotors raczej nie bardzo Ci dobiorą tłok po wadze, ale być może Wojtala to zrobi. Ewentualnie możesz kupić tłok od Dio za 20zł bodajże, powinien być dostatecznie lekki. W Jackmotors dostaniesz.
(21-07-2019 21:35:11)damian94 napisał(a): [ -> ]Tłok od Simsona. Tyle że pytaj o jak najlżejszy. Tłoki węgierskie mają podobną wagę do oryginalnego. W Jackmotors raczej nie bardzo Ci dobiorą tłok po wadze, ale być może Wojtala to zrobi. Ewentualnie możesz kupić tłok od Dio za 20zł bodajże, powinien być dostatecznie lekki. W Jackmotors dostaniesz.

Czemu powinien być lekki? Nie wystarczy tylko rozmiar?
Bez przerobionego wału będzie niemiłosiernie wibrował z ciężkim tłokiem.
Najlepiej to było to wyważyć, Tomasz Sałek opisywał jak to zrobić w prosty sposób.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie