Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 CDI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Podpiałem transformator do ogara i wyjście do 139fmb i chodzi.Czyli zasilanie modułu jest wystarczające. Nie wiem może wyzwalacz zrobic z grubszej blaszki?
Nic innego nie zostało. 2.5-3 mm
Nie powinieneś mieć modułu od cwajtakta?
139FMB ma stałe wyprzedzenie więc luz
Wyzwalacz 2.5 mm grubości i dajej nie dziala. Kończą mi się pomysły, jeszcze zmienię impulsator na od yamaha neos, może coś to pomoże
Sprawdziłeś wyprzedzenie lampą?
Nawet nie ma jak bo to tylko ledwo łapie i nie odpala albo odpali i po chwili zgasnie

Nawet nie ma jak bo to tylko ledwo łapie i nie odpala albo odpali i po chwili zgasnie
To wiertarką spróbuj zakręcić.
Działa już. Zapłon ustawialam tak ze cechą mijala impulsator, a ustawiłem że była przed i już działa nawet na cienszej blaszce. Ale mam jeszcze jeden problem: chce podłączyć światła na cewce świetlnej i starej zaplonowej i nie wiem dlaczego podlanczajac oby dwie raz szeregowo a raz równolegle światła są słabsze, , na pojedynczej cewce są już lepsze.
Pewnie zapłonowa jest nawinięta w innym kierunku.

I radzę ustawić zapłon na stroboskop, nie po to się robi tak precyzyjny zapłon, żeby go teraz ustawiać na oko, a na oko możesz nie wychwycić np. spalania stukowego.
I co teraz z tymi światłami, do tej pory jeździłem na jednej cewce ale tak sobie swiecialo.
Zapłon będzie oczywiście ustawiony lampą stroboskopowej. A według Ciebie opłaca się zakładać modul od skutera 4t ze zmiennym kątem wyprzedzania zaplonu czy raczej sobie to darowac
Tylko sobie pogorszysz. Zostaw ten co jest. Daj albo dwie świetlne albo dwie zapłonowe.
Części dopiero muszę kupić bo tamte są z quada. Modul zastosuje ten sam ale myślę czy nie dac impulsatora z skutera bo lepiej jest zamontować.
A gdybym cewce świetlną przewinął w drugą stronę?
cewke przewinąłem drutem 0,6 ( bo poprzednio był 0,7 ale był pokrzywiony i trudno było nawijać) na taką samą oporność jak cewka zapłonowa czyli 1 Om. Połączone równolegle ciekawie zasilają żarówkę h4 18w. Moduł impulsator i cewke kupiłem od 139fmb. Odpalać odpala, ale iskra jest taka sobie. Po sprawdzeniu napięcia na odpalonym silniku i założonym module cewka zapłonowa w statorze pokazuje 30-35v Big Grin Wydaje mi się ,że trochę mało po zmierzeniu w 139fmb wyszło 80v. Postanowiłem załozyć transformator i zasilić go jedną cewką z statora, wyszło 40-45v, a 2 cewki z statora połączone równolegle dają 55-60v czyli w porównaniu do 139fmb już lepiej ale ciągle to nie to samo.

Zadziwia mnie czemu ta przewijana cewka drutem 0,18 i oporności 150 om daje tylko 30v ?
NAjlepiej by było gdyby dawała na podpiętym module 80v?
inne magneta ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie