Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: #1 Charcik Deca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
To może coś z paliwem,zasilaniem,gaźnikiem.
Tak myślałem ale żeby podczas jazdy tak się nagle stało? Po rozkręceniu gaźnika nie widzę nic złego, fakt silnik zalewa i juz nie odpala. Dziwi mnie bo świeca włożona czysta a po chwili jest czarna, jest opcja że strzelił uszczelniacz na wale?
Masz gaźnik 14mc? Wymień uszczelniacz rozpylacza i zobacz efekty. Koszt takiego oringu to max 1zl
(05-08-2019 01:43:56)stqc napisał(a): [ -> ]Masz gaźnik 14mc? Wymień uszczelniacz rozpylacza i zobacz efekty. Koszt takiego oringu to max 1zl

Wymieniłem wszystkie uszczelki na benzyno odporne i po rozkreceniu gaźnika była okey, jedynie nje wiem z czego dorobić uszczelke pod rozpulacz tą górna od strony przepustnicy
Ja dorobiłem z materiału na uszczelki. Chyba 0.5 lub 0.8mm. Chodzi idealnie. Bez tej uszczelki mi go zalewało.
(05-08-2019 12:19:19)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Ja dorobiłem z materiału na uszczelki. Chyba 0.5 lub 0.8mm. Chodzi idealnie. Bez tej uszczelki mi go zalewało.

Jak się dokładnie nazywa ten materiał?
Gambit, polonit, klingieryt, temac i podobne.
Problem był łatwiejszy, tłumik zatkany przy końcowce przez Co nie wchodził na obroty. Aktualnie załóżmy jest silnik 70ccm oryginalny, gaźnik bing 206 z dyszą 72, widać znaczna poprawę mocy jednak prędkość nie jest za duża może to się zmieni. Poszukuję oryginalnej głowicy do charta pod silnik 70 jak by ktoś posiadał to proszę o info Big Grin
Chart jeździ zdecydowanie lepiej na 70, załozyłem gaznik chinskiego binga 15mm przez co lepiej chodzi i mniej dymi. Aktualnie jako zima stoi ale już niedługo trzebabędzie go odpalić Big Grin Parę elementów zdemontowałem i dam do ocynku dla lepszego efektu Big Grin Niestety dalej czekam aż lakiernik skończy malowanie baku i boczków. Tutaj kilka zdjęć z przed paru miesięcy na założonym nowym silniku. Pokrywy nie były malowane, są ze starych zapasów w oryginalnym malowaniu Big Grin jak tak patrze to aż chce się przejechać haha Big Grin

Sytuacja nie wygląda ciekawie, siostrzeńcy dbają o to żebym miał co robić xd i od nowa zabawa z końcówką błotnika, ale większym problemem jest złamana wskazówka licznika.. No nic mam nadzieje że drukarka 3D mnie uratuje Big Grin Część zdemontowałem i daje do ocynku, będzie cieszyć oko lepiej. Trochę wkurza mnie czekanie na bak i boczki które do malowania oddałem w grudniu i dalej są w trakcie.. Już pasuje go przepalać ;P




dziś chart zyskał kolory Big Grin nowe ocynki dodaja też swojego efektu Big Grin
Z dodatkowych rzeczy to wymieniłem tłok na ten od hondy duo 45mm, kompresja lepsza jednak po krótkiej jeździe zaobserwowałem problemy z iskrą - okazało się że padł moduł, ponadto szprzegło dziwnie ciągnie i po zmianie biegu czuć ze jeszcze trzyma. Na rozgrzanym silniku starter zaczyna się ślizgać, zużyte sprzęgło?
Jaką linke licznika polecacie? Moja jest długa i nie zawsze działa z licznikiem prawidłowo, pasuje nową założyć. Z drobiazgów to urwało się mocowanie klaksonu i poszukuje lepszego przerywacz 6V i żarówek, moje strasznie słabo świecą






Oj dawno mnie tu nie było.. Big Grin od czego by zacząć, poprzednie wakacje spędziłem w Holandii także dużo nie jeździłem, po powrocie wybrałem się na mały zlocik koło Nowej Dęby w sumie w obie strony wyszło około 90km Big Grin W pierwszą stronę jechało się dosyć przyjemnie, w drodze powrotnej już tak fajnie nie było - w połowie drogi przytarł się dość mocno tłok, nie było tragicznie trochę silnik ostygł i jechałem dalej przecież nie będę pchał 20 km ;P około 3km przed domem na zakręcie spadł mi łańcuch, naszczęście nie uszkodził silnika jednak wygiął wachacz w miejscu mocowania amortyzatora. Tak jak kolega wyżej pisał, łańcuch z gównolitu i strasznie szybko się naciąga. Odstawiłem charta w garażu, zdemontowałem silnik i tak stoi do teraz. Silnik wymaga regeneracji wału oraz wymiany uszczelniacza na kosie. Prawdopodobnie 70 szybko do niego nie wróci, aktualnie składam 55/4 po przeróbce w Potring studio na tłoku meteor. Planuje włożyć do niego wyciszony kosz sprzęgłowy i sprawdzić czy faktycznie wycisza Big Grin Dodatkowo udało się założyć nową końcówkę błotnika Big Grin Miłego tygodnia!
Silnik już prawie złożony, oddałem pokrywy do malowania, na weekend silnik powinien być już w ramie z próbą odpalania Big Grin


Oddałem kilka elementów do ocynku, głównie chodziło mi o dźwignie zmiany biegów bo nie miałem takiej w idealnym stanie oraz dźwignie startera, teraz prezentują się tak Big Grin
Czekając na malowanie pokryw postanowiłem odnowić kierunkowskazy Big Grin poprzednie były już dość zmęczone i farba zaczęła z nich odpadać. Nowy ocynk i śrubki trzymające klosze, tym razem uszczelki sobie sam wydrukowałem Big Grin




Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie