Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: #1 Charcik Deca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
czekając na przełączniki dorobiłem kluczyk do blokady kierownicy korzystając z tegoi poradnika:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=29502
blokade miałem a kluczyk znalazłem od innej, dopasowałem i ładnie smiga Big Grin pozostaje jeszcze z ramy wybic resztki pozostałe po blokadzie gdzie jakis Janusz wyciagał na siłe

Zależy co masz na myśli, że przełącznik słabo działa. Jeśli po prostu przełączniki świateł (niebieskie plastiki) luźno się ruszają to możesz zmienić lub "zdystansować" sprężynę w środku tego przełącznika, która wypycha kulkę. Przy okazji zobaczysz stan bakelitu (bądź teflonu, nie wiem co to jest), bo te przełączniki mimo prostoty są dość kiepskie i lubią się zwierać przypalając plastik i powodować brak świateł.
Jeśli występuje u ciebie ostatnia awaria to musisz po prostu odizolować kulkę od sprężyny lub sprężynę od blaszki. To tyle co możesz zrobić i zarazem jedyne rozwiązanie tego problemu. Dotyczy to zarówno lewej jak i prawej strony.

Przy okazji, jak wyciągnąłeś blokadę? Ja do swojej nie mam kluczyka i fajnie byłoby to kiedyś wybić, żeby dorobić kluczyk ale też nie popsuć sobie blokady...
Można zwiększyć żywotność przełączników, przerabiając instalację pod przekaźniki Wink
niby tak ale jeśli ktoś nie ma pojęcia to nie ma sensu ;v
Chodziło mi o ten plastik co własnie ma kulkę ze pęka lub obrabia się i czy da się to jakoś zamienić?

Ten bolec to po prostu wybiłem jego mocowanie i drutem próbowałem zapadki ruszać tak żeby się otworzyło, warto tez WD40 spryskać Big Grin
Przełączniki umalowane, wyszło nawet spoko ale grubo farby mi się wydaje, narazie skręciłem jeden kompletny zestaw, czekam tylko na dźwignie sprzęgła i hamulca Big Grin Między czasie wyczyściłem gaźnik i naprawiłem ssanie bo jakiś janusz wygiął blaszkę




wyczyściłem i ocynkowałem pare elementów tylnego hamulca teraz pasuje się wziąć za składanie i czyszczenie nalotów rdzy z kół
A co ten ocynk taki bez połysku? ;P
(03-03-2019 23:27:38)stqc napisał(a): [ -> ]A co ten ocynk taki bez połysku? ;P

Testowałem "ocynk w sprayu" Tongue
prace trochę stoją ale niedługo znowu ruszą, udało mi się dorwać amortyzatory exportowe za 30zl i planuje je założyć do charta. Macie może jakieś informacje co do ich budowy? Rozbierają się tak jak te od charta?
jako że były matury to miałem duży przestój z pracą, Chart miał być gotowy na marzec, niestety przez pożar u sąsiada gdzie musiałem go powyciągać z garażu na zewnątrz, rama jak i parę innych części pordzewiało. Zatem rozebrałem charta, rama, wahacz, przednia połka podnóżek i stopka zostały pomalowane proszkowo. Zaczynam go skręcać i mam nadzieje ze niedługo będzie gotów.

Można rzec, że charcik zakończony Big Grin czekam tylko na pomalowane boki i bak proszkowo, a prezentuje się nastepująco:

Początkowo miałbyc gaznik bing niestety w 1 uszkodzony gwint, w drugim ktoś go scisnął w imadle i przepustnica nie chodzi dobrze. Bałem się 14MC bo różne słyszałem o nim historie a tutaj miłe zaskoczenie: bardzo dobrze trzyma obroty i lepiej sie zbiera. Miedzy czasie zauwazyłem że silnik oryginalnie pochodzi z motorydwanu o oznaczeniu 027*3.

Niestety wyskoczył mi problem ze światłami, mianowice często migają jak ruszam gazem albo klamką hamulca przedniego, sprawdzałem instalacje i styki i wszystko dobrze i narazie brakuje mi pomysłu dlaczego tak sie dzieje. Co lepsze cały sezon przejezdziłem na żarówce 12V 35/35W i dopiero teraz sie dowiedziałem ze nie jest to oryginalna ;P więc prosze o pomoc w tym problemie. W osobnym wątku założyłem temat o silniku 70 który docelowo planuje włożyc do charta Big Grin
027.3 to były chyba pod koniec w Chartach i później montowane w Dantomach. Motorydwany to 027.4.
(17-07-2019 00:12:39)damian94 napisał(a): [ -> ]027.3 to były chyba pod koniec w Chartach i później montowane w Dantomach. Motorydwany to 027.4.

Oba silniki z motorydwanu z tego co wiem tylko że 3 to pojemnosc 50 a 4 to 70
Instrukcja motorydwanu nie mówi o silniku 50cc
Z tego co czytałem takie były jako pierwsze.

Podczas ostatniej jazdy Chart stracił moc, nie wkręca się na obroty. Odpala chodzi bardzo dobrze na wolnych obrotach a na wyższych gaśnie. Sprawdzałem moduł ale jest dobry( testowałem dwa inne). Co może byc problemem?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie