Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jak regulować gaznik ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nie ma luzow linka. Będę próbował.
Jak linka nie ma luzów to ją lekko popuść.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Nie mogę wyregulować i jak dodaję gazu na nie zapalonym silniku słychać jak przepustnica chodzi wcześniej tak nie było.
Co to znaczy "nie mogę wyregulować"? Pisz jaśniej, wymień jakieś objawy. Zrobiłeś coś z tą linką? Jak pisałem wcześniej, linka musi mieć lekki luz, bo nie wyregulujesz wolnych obrotów.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wyregulowalem linkę gazu tylko jak zmieniam biegi naciskam sprzęgło biorę jedynke i puszczam sprzęgło to dostaję wysokich obrotów. A jedzie i ma siłę jechać.
Chodzi ci jak że jak na przykład jedziesz na 3 i zredukujesz na 1 to silnik szybko kręci? Jak tak to po prostu tak to jest skonstruowane Tongue .
Wcześniej nie było tak dużych obrotów jak biegi zmieniam.
Ale jak wrzucasz bieg podczas jazdy i kolo napędza silnik to masz wysokie obroty? Jeśli tak to zarżniesz silnik. To dwusuw, smaruje go mieszanka, lepiej jest, kiedy to silnik musi zwolnić do obrotów skrzyni (przynajmniej dla silnika).
Na luzie na wolnych też ma wysokie obroty?
Na luzie ma niskie obroty. Właśnie jak wrzucam bieg podczas jazdy mam wysokie obroty.
Możesz nagrać jakiś film na postoju co robisz i jak on się wtedy zachowuje? Czy tylko i wyłącznie podczas jazdy się to dzieje? Przy każdej zmianie biegów czy tylko redukcje?
Tylko przy jeździe to się dzieję i przy każdej zmianie biegów.
Co mam teraz zrobić popuscic linkę.
Dawdzio co muszę uregulować.
Skoro na luzie jest dobrze to zostaw tą linkę.
Szczerze? Nie mam pojęcia.
Jedyna rzecz, która przychodzi mi do głowy, to spytanie cię, czy poprawnie zmieniasz biegi. Nie opisałeś co robisz z gazem podczas zmiany. Podczas wciskania sprzęgła należy puścić gaz, zmienić bieg i puścić sprzęgło dodając gazu (im precyzyjniej, tym lepiej, z czasem idzie się tego nauczyć ile gazu potrzeba do jakiego biegu przy danej prędkosci).
Wszystko elegancko tylko ciężko go odpalić nawet jak ciepły silnik. Wcześniej palił z pierwszego.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie