12-10-2018, 21:30:32
13-10-2018, 15:17:03
Miałem coś takiego, jeździło się tym o wiele przyjemniej niż 2 biegowcami, było więcej mocy a jeszcze lepiej było na tłumiku z Simsona. No wypadała ta dwójka było to do przeżycia jakoś, jak dobrze wydystansujesz skrzynię, usuniesz luzy na automacie i nie będziesz katować to nie powinno być większych problemów. Użytkownik JGNZM w jednym ze swoich tematów o bodajże zielonym 50-T-1 pokazywał jak to zrobić, ale nie wiem jak to się sprawuje.
13-10-2018, 18:37:45
Miałem kiedyś taki jeździło się napewno dużo lepiej niz 023 tezy biegi są wygodniejsze. Kwestia tego aby dobrze złożyć skrzynie i automat a będzie sprawować się znakomicie. Sprzęgło oczywiście tez jest podstawa. Mi osobiście dwójka nie wypadała
13-10-2018, 21:13:41
Skrzynię można przerobić, żeby biegi nie wypadały. Pisał o tym MrF4K.
13-10-2018, 21:37:37
ja miałem w t1 przerobioną skrzynię i nawet na skatowanym zmieniaczu z innego silnika jeździło i działało
13-10-2018, 22:18:31
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=45238
Cytat:Nie polecam stosowania patentów, typu szlifowanie sprzęgła kłowego, mniejszej/większej kulki zmieniacza, dodawanie sprężyny na wodzik zmiany biegów itp. - nie jesteśmy mądrzejsi od konstruktorów tego silnika. Wykonanie wszystkich punktów tego poradnika, gwarantuje poprawną pracę skrzyni biegów.