Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Powitanko i prośba o indentyfikację pojazdu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam serdecznie wszyskich Państwa ! Smile
mam na imię Tomek i cieszę się niezmieniernie, że mogę zająć miejsce w szeregu w tak zacnym gronie fanów marki Romet. Wink

Dziś stałem się posiadaczem, właśnie takiego skarbu, jakim jest Romecik. Znalazłem, zupełnie nie specjalnie, ogłoszenie "sprzedam komarka do remontu". Pojechałem, obejrzałem i super okazyjnie kupiłem. Jednak już na pierwszy rzut oka wiedziałem, że nie kupuję tego o czym traktowało ogłoszenie. Kupiłem motorek, który w papierach ma Romet Komar Mr-232, ale jak dla mnie nim nie jest... wydaje mi się, że jest to Rometowski Ogar - rocznik z papierów 1992 - więc nie wiem, czemu zarejestrowany na Komarka, ale prosił bym - rzućcie może okiem na zdjęcie i powiedzcie mi, co ja faktycznie kupiłem ? Smile



W końcu nie będę kupował części do Komarka, jak to nie to. Smile

Pozdrawiam ciepło,
T.
Witam.
Jest to Romet 50 T-1. Silnik 023 lub 019 Dezamet. Czyli jest to albo dwu albo trzy biegowy.
Rocznik mi się nie zgadza. Bo 50 T-1 produkowali w latach 80-tych. A Ogar był produkowany do 93r (jeśli się nie mylę)
Sprawdz nr. ramy czy się zgadzają z dowodem. Bo to że jest wpisane Komar MR 232 to się nie przejmuj bo to różnie wpisywali w dowody.
Czesc, jak ma tabliczke znamionowa to jest to Komar 2375 a jak ma numery ramy to jest to 50-T1.
Podejrzewam ,ze ma przebijane numery bo 50-T1 byl produkowany gdzies tak do pierwszej polowy lat 80. Zobacz w dowodzie na ile osob ma homologacje.
Witam,
dzięki za pomoc, szczerze przyznam, że tak zakładałem na początku, ale nie wierzyłem w swoją dokładność. W dowodzie rejestracyjnym pojazd jest zarejestrowany jako MOTOROWER o poj. 50 cm3, a rok produkcji wpisany na 1992. W punkcie E dowodu rej.(numer identyfikacyjny pojazdu) jest wpisany nr, który w umowie jest numerem silnika. Na silniku nigdzie nie znalazłem tego numeru. W punkcie P3 mam wpisane: "P". Na ramie mam numer: CM498ccm" . Co to może oznaczać ?

Przemek, w dowodzie w S1 jest wpisane: 1.

dzięki,
Pozdrawiam !
T.
Czyli jest jedno osobowy. Jak dobrze to rozumuje.
Jednak numery masz przebijane
(05-05-2012 15:59:02)Semmao napisał(a): [ -> ]Na ramie mam numer: CM498ccm" . Co to może oznaczać ?
To jest pojemnosc silnika 49,8 cm3.
Wyglada na to ,ze jest zarejestrowany na dokumentach od:

Tylko cos ten rocznik mi nie pasuje.

Numer silnika znajduje sie albo pod cylindrem z lewej strony patrzac od przodu albo z lewej obok gaźnika.
Ma tabliczke znamionową (po lewej stronie patrzac od przodu za silnikiem na ramie) czy numery ramy w formie 00.000000(na główce ramy po lewej stronie od przodu)?
Ktoś nieźle namieszał w papierach. Wgl te komary były produkowane lata 60.
Znalazłem nr silnika pod toną brudu i smaru: *459026* i od razu powiem, że nie jest to nr widniejący w dowodzie. Na silniku jest jeszcze wpisane w koło SM28.

Niestety, ale na ramie w żadym widocznym miejscu nie znalazłem żadnego nr. Poza tym oznaczającym poj. silnika. Tabliczki nie ma za silnikiem na ramie. Więc jeżeli nie ma tegoż nr pod siedziskiem, to na ramie go nie ma...

Posiadam umowę K-S od pierwszego właściciela, podpisaną przez Panią od której motorek odkupiłem i widnieją w niej te same dane, co na tej mojej i w dowodzie. Jak to możliwe ? Czy ja mogę dalej będę mógł jeździć na tych papierach/numerach, jak już się motorek naprawi?



UPS !! FAŁSZYWY ALARM ! ZNALAZŁEM NR NA RAMIE !!!
Był trochę zatarty i przykryty brudem ale jak się przyjrzałem to był na główce:

81-399302
Silnik jest częścią wymienną więc oto się nie martw. A na główce ramy nie masz numerów ani nic ??
UPS !! FAŁSZYWY ALARM ! ZNALAZŁEM NR NA RAMIE !!!
Był trochę zatarty i przykryty brudem ale jak się przyjrzałem to był na główce:

81-399302

Domyślam się, że rocznik to 1981. Ale skąd w dowodzie 1992 ?
Może rok produkcji został a nr ramy ktoś przebił i tak teraz to wygląda.
Może się pomylili w WK. Musisz to wyjaśnić.
Rama nie wygląda na przebitą, ale co ja mogę się znać ! Smile Pytanie mam tylko jeszcze - z kim to wyjaśniać ? Mam dzwonić do babeczki od której dostałem dziś ten motorek i pytać, czy dała mi dobry dowód, albo wydała dobry motorek ? Smile Czy iść w poniedziałek do UK i tam spytać ?

pozdrawiam,
T.
Rocznik się tylko nie zgadza. Numer ramy widzę że tak. Więc to tylko rocznik to nie ma się czym przejmować. Jedynie moze się przyczepić na przeglądzie że masz różny rocznik w papierach.
Możesz przydzwonić do tej pani i się zapytać i może poznasz historię tego motorka.
A nie jest to problemem, że w DR mam wpisane w pkt E "numer identyfikacyjny pojazdu" numer, którego nie ma ani na silniku, ani na ramie ?

No i jest wyraźnie w DR : "ROMET KOMAR MR-232" Rok Prod: 1992. a się okazuje, że mam Romet 50 T-1 z 1981 roku... to nie jest ... problem? Dziwne ? Trochę nie rozumiem co mi tu dano. :/
Dzwoń i się pytaj babki co z tym zrobić. A dowód masz pisany długopisem taki pojedynczy (nie otwierany) ?
Bo coś jest pomieszane. Ja mam jeszcze stary typ dowodu i mam napisany: Nr fabryczne i tam mam nr ramy i silnika wpisane.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie