Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Wiki] Romet 50-T-1 (2370) - Szczegółowa historia zmian (identyfikacja rocznika)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Dodano:

1. Rocznik 1974-ty (wersja informacyjna, około 30-stu sztuk);
2. Zdjęcia oryginalnych stalowych oraz plastikowych (białych) pokryw schowka narzędziowego;

oraz:

"Zmiana sposobu mocowania blachy siedzenia (w tym lekka modernizacja ramy i dołożenie zaczepów do przedniego mocowania blachy):"

"Zmiana koloru tłumika szmerów ssania (puszki gaźnika) z białej, na jasnoszarą."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1975-go w wersji pierwszej.

"Dodatkowa stalowa tulejka w karterach ustalająca podstawę zmieniacza biegów (dolny otwór)."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1978-go.

3.

"20. Dodatkowe nadlewy na zewnątrz karterów (ostatnie roczniki);
21. Pokrywa zapłonu bez stalowej tulejki pod wałek zmieniacza biegów;
**22. Cynkowana dźwignia zmiany biegów oraz kopstarter zamiast chromowanej."

Do innych zmian.

Zmieniono:

"Lakierowanie bagażnika i tylnego błotnika zamiast chromowania;"

na

"Lakierowanie tylnego błotnika w kolor, zamiast chromowania;"

W zmianach w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1975-tego w wersji pierwszej.

Oraz wprowadzono sporo poprawek.
Zmieniono:

"Kierownica z „karbowaniem” w miejscu jej uchwytów (w póżniejszych rocznikach);"

na:

"Kierownica z „karbowaniem” w miejscu jej uchwytów, a same uchwyty ze znaczkiem Pegaza (wybitym na ich górnej części) w poziomie (wcześniej w pionie);"

W innych zmianach.
Ups, nie karbowaniem, a radełkowaniem Smile
Tak, zabrakło mi fachowego określenia - dlatego jest cudzysłów Wink
Dodano:

"Nabijanie rocznika na główce ramy."

Do zmian w stosunku do poprzedniej wersji, rocznika 1975-go w wersji drugiej.
(08-03-2018 13:19:39)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Teraz żałuję że nie wpisałem TS-1, albo T-3, albo Ogar 305, by internety toczyły pianę po wrzuceniu fotki dowodu Big Grin

A jak wygląda ogar 305?
miki123s napisał(a):A jak wygląda ogar 305?
Nie ma takiego i nigdy nie było, chodzi o to że internety by toczyły pianę bo byłoby tak napisane w dowodzie :F Taki żarcik by był krejzi By była burza mózgów czy to nie jakiś prototyp albo coś Tongue
Aaaa rozumiem dzięki za wyjaśnienie!
Zmieniono:

"Zastąpienie kalkomanii (?) na zbiorniku paliwa naklejką"

na:

"Rezygnacja z lakierowania napisu (?) na zbiorniku paliwa i pokrywach schowka - zastosowanie naklejek"

W zmianach w tej wersji, rocznika 1973/4-go (wersja prototypowa).

Oraz dodano nowe zdjęcie prezentujące tę wersję.
Czesc,

Ja mam takie niekompletne T1 z 1975 z silnikiem nr 00180









Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano zdjęcie pedału hamulca, w zmianach w stosunku do poprzedniej wersji rocznika 1978-go.
Dodano:

"Nóżki dolne przedniego zawieszenia (pierwszego typu), wygięte na zewnątrz w miejscu osi przedniego koła"

Do innych zmian.
Dodano zdjęcia białej puszki gaźnika, oraz zmieniono:

"Stosowanie grubszych szprych i nypli kół (w tym powiększenie otworów na szprychy w bębnach)"

na:

"Stosowanie grubszych szprych i nypli kół (w tym powiększenie otworów na szprychy w bębnach i w obręczach)"

W zmianach w stosunku do poprzedniej wersji rocznika 1976-go, a także dodano zdjęcie obręczy starego typu.
Przeniesiono:

"Ponowne nabijanie rocznika na główce ramy"

Ze zmian w tej wersji rocznika 1979-go, do zmian w tej wersji rocznika 1978-go.
Szatek Powiedz mi co wiesz o stosowaniu aluminiowych obręczy w Romecie 50t1. W jakich latach były stosowane?
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie